Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[gezocht] MP3 speler met ingebouwde batterij

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:25
Ik heb jarenlang een I-bead 100 gehad maar deze heeft het nu begeven, ik ben daarom nu op zoek naar een nieuwe mp3 speler. Deze moet iig een interne accu hebben zodat ik hem via usb kan opladen, dit is echt zo handig :P

ik heb er 2 gevonden maar vind ze nog al prijzig

http://www.mp3discount.nl/docs/i_bead_400.html

http://www.bitz.nl/produc...?cPath=40&products_id=289

die eerste gaat nog wel als je 256mb neemt, wat ik inprinciepe genoeg vind. Ik zoek iets tot 150 euro

Verwijderd

Wat dacht je van een MSI mega player? Is lekker klein en heeft FM radio, en interne accu

Verwijderd

Misschien een Apple Ipod shuffle 512mb of 1gig... Stijlvol , Ingebouwde accu van 12 uur, compact en niet zo heel duur 99,- en 149,-

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2005 14:22 ]

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Packard Bell heeft er ook eentje, is een mooie :), zal linkje zoeken.

Edit: klik

Kan ook opgeladen via usbpoort :). En ook nog een adapter bij.

Weet wel dat hij een heel mooi display heeft.

Edit 2: 512 MB versie(er is ook nog een 256 MB versie) voor: 138.95

[ Voor 93% gewijzigd door heracles op 17-05-2005 14:36 ]

Verwijderd

Geloof me die packard bell wil je niet... die komen heel veel terug voor reparatie ....

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je gewoon wat rondzoekt op internet vind je genoeg spelers die aan jou eisen voldoen, waarom moeten wij voor jou zoeken? :?

In ieder geval, mijn advies is om niet die Packard Bell te nemen, want dat is imho echt prutkwaliteit.
iPod Shuffle is een leuk en goed dingetje, maar dan moet je het wel zonder scherm doen.

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 14:43:
Geloof me die packard bell wil je niet... die komen heel veel terug voor reparatie ....
Owja, kan ook he ;), een maat van me heeft hem, en zag er leuk uit, zodoende was ik er positief over, wist er ook niet meer van.

Verwijderd

De Creative Rhomba «= 256 MB»heeft er ook heen..

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:11
IOPS MFP 325 d8 ik (heb zelf de 350) is een zeer uitgebreide mp3speler met ingebouwde accu (14 uur ofso) radio, line in, voice enz...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

[gezocht] MP3 speler met ingebouwde batterij
Gezocht? Jij hebt helemaal niet goed gezocht, althans, dat blijkt niet uit je topicstart. :)

Alors.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:17

Piggen

Lekker bakkie

Als 256 MB genoeg is is de iAudio U2 ook een hele goede keus.

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:25
Stereotomy schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:21:
[...]

Gezocht? Jij hebt helemaal niet goed gezocht, althans, dat blijkt niet uit je topicstart. :)
tis lastig zoeken op sites enzo op mp3 spelers zonder accu, maar ik ga iig nu ff alle reacties doornemen bedankt allemaal iig

Verwijderd

Mich schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 19:54:
[...]

tis lastig zoeken op sites enzo op mp3 spelers zonder accu, maar ik ga iig nu ff alle reacties doornemen bedankt allemaal iig
Ingebouwde batterij = accu ;)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
iRiver N10
Goeie kwaliteit, en je kunt em via USB opladen

[/opsom]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Mich, je moet toch wat beter je best doen met zoeken, er zijn meer dan genoeg modellen die in jouw eisenbereik passen :) En voordat die honderden modellen (zoveel zijn er echt) hier allemaal genoemd gaan worden, doe ik deze dicht. Kijk eens rond hier in GT en op www.kieskeurig.nl welke modellen er allemaal zijn met een accu die oplaadbaar is via usb :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.