Toon posts:

[XP] tray mouseover info niet juist *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende probleem :

wanneer je, normaal gesproken, met je muis op een icoontje in de tray gaat staan, dan krijg je na verloop van tijd enige textuele info over het betreffende icoontje / programma.

Bij mij is het nu zo, dat heel vaak de info wordt weergegeven van het icoontje van het naastliggende icoontje. Daarnaast is het ook vaker dat je juiste text wordt weergegeven, maar dat de textboxgrootte de afmeting heeft van de textboxgrootte van het naastliggende icoontje... 8)7

Weet iemand waar dit aan kan liggen ?
laptop Dell precision M60
WinXP sp1
Ik ben er niet zo happig op om mijn video drivers te updaten, omdat ik Pro/Engineer draai, die gecertificeerde drivers heeft... (Niet dat die goed werken overigens....)

Wellicht overbodig voorbeeld :
Twee iconen in mijn tray, Word en Outlook.
Ga ik op Outlook staan, dan krijg ik de info van Word.
Ga ik andere keer op Outlook staan, dan krijg ik de Outlook info, maar de textboxgrootte van Word. Wat resulteerd in te veel text in een te kleine textbox (onleesbaar dus)

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-04 08:48
Word heeft toch helemaal geen tray icon ? Gebruik je 1 of ander tooltje om dat te kunnen doen ?

Misschien dat daar een bug in zit.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Op de al genoemde drivers na heb ik geen idee, maar ik pas ik de topictitel iets aan: zie het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif WOS Policy :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
sorted.bits schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:46:
Word heeft toch helemaal geen tray icon ? Gebruik je 1 of ander tooltje om dat te kunnen doen ?

Misschien dat daar een bug in zit.
Word in de tray is niet het goede voorbeeld. Ik heb geen extra tooltjes ofzo. Gewoon alles standaard