In een word document dat op de f:\ schijf staat heb ik van een heleboel woorden een hyperlink gemaakt, die naar mappen of andere documenten verwijzen en die op dezelfde f:\ schijf staan. Nu wil ik echter het word document verplaatsen naar de s:\ schijf. Helaas blijven de hyperlinks dan naar de f:\ schijf verwijzen terwijl dit ook allemaal s:\ is geworden. Kan dit met een simpele handeling? of zit er niets anders op dan alle afzonderlijke links te bewerken?
Word voorziet voor zover ik weet niet in die mogelijkheid. Dat wordt dus gewoon 1 voor 1 editten. Waarom heb je uberhaubt een doc gemaakt met links in word? zoiets heb ik nog nooit gehoord 
Indien je je links gewoon erin hebt gezet zoals ze zijn (f:\dir\dopc.doc) werkt find & replace natuurlijk perfect, maar ik neem aan dat dat niet het geval is, want dat had je dit vast niet gevraagd.
Indien je je links gewoon erin hebt gezet zoals ze zijn (f:\dir\dopc.doc) werkt find & replace natuurlijk perfect, maar ik neem aan dat dat niet het geval is, want dat had je dit vast niet gevraagd.
Verwijderd
een hyperlink is een veld in word. dus je kan de veldcodes zichtbaar maken met ALT+F9 en dan een vervangenactie toepassen.