Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

URL met _ wordt geen link

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-11 14:04

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
In dit Hauppage WinTV - Mist veel zenders topic plaats ik 2 url's met een underscore erin deze worden niet omgezet naar een link.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

[url="http://de.url/"][/url] al geprobeerd? :)

[ Voor 7% gewijzigd door Spider.007 op 17-05-2005 13:14 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:06
Gewoon tussen url-tags werkt wel, waarschijnlijk word zo'n underscore gezien als eindtag voor de url-tag.

http://www.casema.nl/port...325_53_88754.pakket=basis

mmm, de tweede werkt op die manier ook niet

[ Voor 39% gewijzigd door OnTracK op 17-05-2005 13:14 ]

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Komt niet door de underscore (klik, werkt prima), maar door de spatie in "&_piref53_89325_53_88754.plaatsnaam=Ter Aar". De url tussen aanhalingsteken zetten werkt ook niet, maar de spatie vervangen met %20 (zoals het geloof ik ook hoort) werkt wel :).

[ Voor 11% gewijzigd door Rafe op 17-05-2005 13:23 ]

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Rafe schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:18:
Komt niet door de underscore (klik, werkt prima), maar door de spatie in "&_piref53_89325_53_88754.plaatsnaam=Ter Aar". De url tussen aanhalingsteken zetten werkt ook niet, maar de spatie vervangen met %20 (zoals het geloof ik ook hoort) werkt wel :).
Die %20 erin en het werkt 100% misschien dat ze dit kunnen ondervangen als er een spatie in voor komt dan automatisch %20 ervan laten maken.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

we_are_borg schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:38:
[...]

Die %20 erin en het werkt 100% misschien dat ze dit kunnen ondervangen als er een spatie in voor komt dan automatisch %20 ervan laten maken.
Lees de HTTP rfc eens door en je zult zien dat spaties in het geheel niet mogen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Spider.007 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:55:
[...]

Lees de HTTP rfc eens door en je zult zien dat spaties in het geheel niet mogen :)
Dat kan wel zo zijn maar niet iedereen leest de http rfc door. Het gebeurd steeds meer dat er spaties inkomen.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

we_are_borg schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 15:00:
Dat kan wel zo zijn maar niet iedereen leest de http rfc door. Het gebeurd steeds meer dat er spaties inkomen.
Dan kun je dat oplossen door een %20 erin te zetten ;)

React's parser ervoor aanpassen is niet logisch IMO. Maar daar gaan uiteindelijk chem c.q. crisp over.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

De URL tag zelf wordt intern door React afgehandeld. De auto-links feature gaat uit van een RFC-compliant URL.

Intentionally left blank

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
crisp schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:09:
De URL tag zelf wordt intern door React afgehandeld. De auto-links feature gaat uit van een RFC-compliant URL.
Dat begrijp ik maar steeds meer bedrijven doen af en toe een spatie in een URL verwerken. Als dit er meerdere zijn dan moet je heel erg goed opletten of er geen spatie inzit. De eerste keer keek ik er ook over heen, de URL's worden steeds langer en af en toe komt het voor dat een spatie precies aan het einde van een zin vat en er gewoon geen erg in heb. Nu had ik nog de moeite genomen om het even te melden, aangezien het niet netjes stond en ten tweede dat het forum het zijn verband werd gerukt, de volgende keer denk ik misschien ook laat maar lekker zitten en daarbij ook andere die het zelfde denken.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
we_are_borg schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:36:
[...]

Dat begrijp ik maar steeds meer bedrijven doen af en toe een spatie in een URL verwerken. /me knip *
Dan moet je klagen bij die bedrijven dat ze zich ffs eens aan de RFC's moeten houden en niet hier op GoT dat de devvers work-arounds voor incompetente *** moeten verzinnen :Y) 't Is hier geen Microsoft met Internet Explorer, maar Parse met React 8) [/rant]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

unescaped ampersands vind ik dan nog minder erg dan niet urlencoden ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.