Even deze topic van onder het stof uithalen.
Ik ervaar sinds gisteren juist hetzelfde op m'n website (dus NIET met phpMyAdmin zoals TS). Verschillende leden, waaronder ikzelf, kunnen plotseling niet meer inloggen. Na het invullen van gebruikersnaam en wachtwoord krijg ik gewoon hetzelfde scherm voorgeschoteld, zonder foutmeldingen. Heel het inloggedeelte werkt al anderhalf jaar zonder problemen en/of fouten. Nooit problemen mee gehad.
Nu heb ik bovenstaand probleem opeens, en dit enkel en alleen met IE. Het lijkt me ook enkel voor te komen in combinatie met SP2 van windows XP (als ik uitga van de info die ik terugkrijg van onze leden). Vanop m'n werk kan ik perfect inloggen. De browser is daar dezelfde, echter het besturingssysteem is daar Win2003 Server. Inloggen met Firefox werkt op alle systemen perfect.
De beveiligingsinstellingen van de browsers staan goed, het leegmaken van temp. internetfiles en dergelijke lost niks op.
Heb m'n volledige inlogscript al nagekeken maar daar is, zoals verwacht, niks mee aan de hand.
Ook ben ik tot de ontdekking gekomen dat het probleem in IE zich enkel voordoet indien ik de site benader door middel van een forward-adres. Als ik het rechtstreekse adres gebruik, werkt alles wel correct.
Mijn vermoeden gaat uit naar een gewijzigde instelling op de server. Hier heb ik echter geen toegang tot. Ik weet enkel dat deze draait op Linux, Apache 2.0 en PHP Version 5.0.5
Iemand die hier ervaring in heeft of dit probleem reeds opgelost heeft?
ps: Ik doe m'n posting hier nu wel in SA ter aanvulling van probleem van TS maar weet niet zeker of deze hier ook wel op z'n plaats is. Indien nodig mag deze topic afgesplitst worden en ergens anders ondergebracht.