Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hauppage WinTV - Mist veel zenders

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb net de WinTV GO-2 van Hauppage aangeschaft en woon in Ter Aar (Casema).

Met automatisch zender kiezen kom ik een heel eind. Als ik Nederland + Kabel kies, dan krijg ik een aantal zenders, maar niet allemaal: Veronica, MTV, NET 5 en nog een hoop andere zenders, die ik wel te zien krijg met dezelfde kabel in de tv, vind hij niet met automatisch zenderzoeken.

Nu zoek ik nog een keer, maar dan niet in Nederland maar kies voor Alle landen. Nu vind hij alle zenders maar de kwaliteit is erg slecht, ze storen, geven flikkerend beeld en ruis.

Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen?
Alvast bedankt!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:16

Snuffel

Vroem!

Je kan beter de frequenties handmatig invullen, de autozoek functie is niet geheel optimaal.
De frequenties kan je weer opvragen bij Casema, of misschien wel via Internet.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-11 14:04

we_are_borg

You will Comply

Via de casema site kan je de frequentie lijst opvragen van de woonplaats waar je in woont. Je moet wel opletten dat er standaard en basis is, kijk dus eerst even wat je thuis heb aan abonnement.

Basis
Standaard

Bovenstaande is voor Ter Aar

[ Voor 65% gewijzigd door we_are_borg op 17-05-2005 13:37 ]

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
En voer ze in, in de volgorde waarop je wilt hebben. Deze moet je later nietwijzigen, anders krijg je vage problemen, zoals met de Scheduler.

Voor meer info:http://www.hauppauge.tv/hcwforum/index.php?showtopic=2819 en andere topics aldaar.

• Pino64
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-11 18:15
Gewoon scannen op Antenna, niet op kabel. Dan moet hij het perfect doen.
Op kabel scant hij alleen op hele kanalen en daar doen ze in Nederland niet aan, vraag me niet waarom, zal wel teveel moeite zijn.

Verwijderd

Zoeken op all channels en vul gewoon de ferquentie in, bovendien heeft je WinTV kaartje een goed signaal nodig, dus zorg zoor goede Coax-12 kabel met metalen pluggen ;)

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-11 06:25
Gewoon ff Dscale downloaden, is gratis , vind alle zenders en je hebt een topbeeld waar naar mijn mening weinig andere programma's aan kunnen tippen. succes! 8)7

http://deinterlace.sourceforge.net/

Hauppage moet dit programma gewoon standaard leveren bij hun software.

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
bruutone schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:11:
Gewoon ff Dscale downloaden, is gratis , vind alle zenders en je hebt een topbeeld waar naar mijn mening weinig andere programma's aan kunnen tippen. succes! 8)7

http://deinterlace.sourceforge.net/

Hauppage moet dit programma gewoon standaard leveren bij hun software.
Dit zou een erg goed programma zijn, ware het niet dat het een veel te hoge processorload heeft.
Pagina: 1