[VxWorks] round robin via kernelTimeSlice

Pagina: 1
Acties:

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:04

Boy

www.byoscoop.nl

Topicstarter
Ik doe het volgende:

code:
1
2
3
kernelTimeSlice(sysClkRateGet () / 10);
taskSpawn("vulBuffer", 100, 0, 20000, vulBuffer, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
taskSpawn("leegBuffer", 100, 0, 20000, leegBuffer, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);

eerste gooit wat in een buffer (gewoon een array van chars dus :) ) en de ander moet het eruit lezen en weergeven.
Het zijn beide while(1) loops en op gelijke prioriteit. Hij moet dus eigenlijk beide taken 0,1 sec. geven om te draaien, maar wat doet ie: hij laat alleen de eerste taak de hele tijd draaien.

Iemand enig idee?

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:28

ThunderNet

Flits!

Wat zeggen ze bij VxWorks zelf? aangezien ze ontzettend uitgebreide en vergaande support leveren?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Topicstarter
ThunderNet schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:33:
Wat zeggen ze bij VxWorks zelf? aangezien ze ontzettend uitgebreide en vergaande support leveren?
Ehm, ik heb niet bij hun nog aangeklopt. Ik ben nieuw met VxWorks en dacht dat dit misschien zo'n simpel probleem was dat iemand hier zo een antwoord had...

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Boy schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:45:
[...]

Ehm, ik heb niet bij hun nog aangeklopt. Ik ben nieuw met VxWorks en dacht dat dit misschien zo'n simpel probleem was dat iemand hier zo een antwoord had...
Nou nee, VxWorks staat echt voor hun product zover ik weet :+ ze gaan zelf zover dat als je der echt niet meer uit komt iemand bij je langs komt :+
;) Moet je wel legale versie hebben natuurlijk ;)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Topicstarter
ThunderNet schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:51:
[...]

Nou nee, VxWorks staat echt voor hun product zover ik weet :+ ze gaan zelf zover dat als je der echt niet meer uit komt iemand bij je langs komt :+
;) Moet je wel legale versie hebben natuurlijk ;)
haha, tuurlijk is dit een legale versie, kzit hier op m'n werk... :)

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Boy schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 12:50:
[...]

haha, tuurlijk is dit een legale versie, kzit hier op m'n werk... :)
In dat geval ben ik er bijna zeker van dat ze je bij VxWorks verder kunnen helpen :)

Pagina: 1