Ej,
Zoals vele met mij speelt ik regelmatig een potje quake 3 rocket arena 3. Met mijn verbinding, kabel 1,5Mbit iss dat goed te doen...
maarnu, ik heb m'n config van vroegah nog, toen ik 512kbit had
en die is zo ie zo niet helemal goe. meestal haal ik nu rond de 33-35ms tijdens het spelen, maar wil (en weet haast zeker dat het kan) dit graag ietsje beter tweaken. Nou heb ik alleen een aantal vraagjes want weet de betekenis niet, en dus niet op hoeveel ik zoiets moet instellen.
Voordat mensen zeggen dat het normaal is dat je 33-35 haalt (wat ook wel zo is naar franse ow zweedse servers) gaat het hier om een servers hier vlak bij, nederland, en zelfs 1 vlak bij mn stad. veel hollandse mede-fraggersspelers hebben zelfs 5-7ms o_0 gewoon via internet, ik weet niet of da haalbaar is maar goe
Dingen die ik niet precies snap zoals, snaps [getal], rate [getal], timeNudge [-getal]. deze staan nu zo:
snaps 60
rate 20000
cg_timeNudge -20
Dit is gewoon zo omdat het werkt
als ik mn rate heel laag maak gaat het slechter, maar als ik hem veel hoger maak is het ook niet goe, 60 snaps geen idee, maar weet niet eens of het werkt. timenudge -20 scheen iets te maken te hebben met het verschil van je ping en wat je ziet ?
Nou ja
, er zijn vast veel meer van dit soort commando's die mij een goede verbinding verzorgen, en aan gezien ik ze niet kon vinden kunnen jullie mij misschien helpen
(op naar 10-12?
)
alvast bedankt
Zoals vele met mij speelt ik regelmatig een potje quake 3 rocket arena 3. Met mijn verbinding, kabel 1,5Mbit iss dat goed te doen...
maarnu, ik heb m'n config van vroegah nog, toen ik 512kbit had
Voordat mensen zeggen dat het normaal is dat je 33-35 haalt (wat ook wel zo is naar franse ow zweedse servers) gaat het hier om een servers hier vlak bij, nederland, en zelfs 1 vlak bij mn stad. veel hollandse mede-fraggersspelers hebben zelfs 5-7ms o_0 gewoon via internet, ik weet niet of da haalbaar is maar goe
Dingen die ik niet precies snap zoals, snaps [getal], rate [getal], timeNudge [-getal]. deze staan nu zo:
snaps 60
rate 20000
cg_timeNudge -20
Dit is gewoon zo omdat het werkt
Nou ja
alvast bedankt
[ Voor 1% gewijzigd door semicon op 17-05-2005 13:09 . Reden: 1 woord ? ]