LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Denk denk ik ook. maar ik vind het raar dat die fan zo reageert. Pas bij 90 das toch veel te heet. Bij 98 staat i wel als 100% ingestelt maar toch. Nu doet i het igg helemaal niet lijkt me niet goed als ik games ga spelensain onez schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 10:04:
sorry kan je er niet aan helpen maar ik neem aan dat iemand met een x850 pro het bios zo kan dumpen met ati tool!?
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Nja ik heb niets verandert. tis gewoon een XT bios. maar ik zal wel eens verder zoeken. Ik vind het ook vaag dat i uitvalt zodra ik de fan speed hoger probeer te zettenHeefStan schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:26:
kheb geen bios voor je,maar kan je niet iemand op XS ofzo naar je huidige bios laten kijken en de waarde weer in de juiste waarde laten veranderen? er zijn er daar genoeg die dat kunnen denk ik...
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Jah had ik gister dus ook gedaan Try to keep 80 dat deed i wel maar vanmorge reageerde hij er niet op fan bleef uit. Kvind het maar iets vaags. ook die van ati tray tools werkt niet.sain onez schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:57:
het komt bij mij over (en wss ook al bij jou) dat het lijkt alsof ie een bepaalde gpu temp wil aanhouden, dit heb ik ook eens (foutief) ingesteld waardoor ik em zag stijgen tot 85gr en hij sloeg niet aan (de fan) en het bleek dat ik em dus verkeerd in atitool had aangevinkt, eventueel dat het bios hem doordoor afwijkend laat reageren, levensgevaarlijke tip, geef bij temp settings van ati tool eens aan dat ie' try to keep GPU temperature at: bv 55 gr
In atitool op Dump bios klikken.Xeo schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 12:49:
hoe haal je een bios van een kaartje? ik heb namelijk een sapphire X850Pro...
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
erg wazig als dit bios zelfde reageert, heb je er v mods of dergelijke aan uitgevoerd?
http://home.planet.nl/~leemp022/X850Pro.bin
Ik heb het met atitool gedaan middels bios dump... maar ff voor de duidelijkheid als het fout gaat is het niet mijn schuld..

succes!!
Nice manXeo schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:05:
De file is te vinden op
Ik heb het met atitool gedaan middels bios dump... maar ff voor de duidelijkheid als het fout gaat is het niet mijn schuld..Ik heb gewoon gedaan wat jullie mij vertelde!
succes!!
Zo zie ik het graag, tweakers die elkaar uit de brand helpen
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Die zijn er af dus daar licht het echt niet aan.sain onez schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:04:
kijk daar heb je wat aan![]()
erg wazig als dit bios zelfde reageert, heb je er v mods of dergelijke aan uitgevoerd?
Tnx manXeo schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:05:
De file is te vinden op
Ik heb het met atitool gedaan middels bios dump... maar ff voor de duidelijkheid als het fout gaat is het niet mijn schuld..Ik heb gewoon gedaan wat jullie mij vertelde!
succes!!
eerst mn 3700+sain onez schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:52:
heb jij niet iets te leren, en daarna wat grenzen te verleggen![]()
Zit er nu in
Anoniem: 103080
http://www.techpowerup.com/bios/
Good luck!
[ Voor 22% gewijzigd door Brainless-NL op 17-05-2005 15:16 ]
Niet helemaal waar er zijn er die het wel kunnen die van mij deed het nietBrainless-NL schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 15:16:
dat kan je vergeten. Het is namelijk onmogelijk om die 4 pipes te unlocken.
Heb me er niet in verdiept, maar wil overal altijd graag een verklaarbare reden voor hebben, want anders is hte nog enigzins mogelijk
Nja op dit moment weten we het nog niet. er zijn geen laser cuts te vinden. Wel een vlakje wat bij Pro kaarten zilver is en bij XT koper dus mischien moet dat er af gesoldeert worden mja niemand die het probeert tot nu toe. Ik zelf ga voor een X700 Pro kaart en ga sparen voor de R520.sain onez schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 15:52:
is zoiets op geluk toe te spitsen!? heeft het niet met type core te maken, prod dd van voor of na een bepaalde dd, want dat het geluk is geloof ik niet zo... en zou er zelf geen genoegen mee nemen.. als het me mislukte dan wilde ik ook 'hard proof' waarom dan wel niet![]()
Heb me er niet in verdiept, maar wil overal altijd graag een verklaarbare reden voor hebben, want anders is hte nog enigzins mogelijk