vandaag is de MSN search toolbar gereleased en kben me er weer in gaan verdiepen , maar ik vind geen van alle search bars lekker werken , copernic zoekt online niet op google , google toolbar is gewoon gaar al zeg ik het zelf je kan hier niets instellen, de msn toolbar zoekt ook niet op google ...
ik wil dis copernic gaan gebruiken voor searches op mijn pc en de oude google bar (waarmee je dus alleen op google zelf kon zoeken en niet op je pc) maar kheb nog 2 kleine probleempjes , copernic gebruik IE ipv maxthon en de oude google toolbar kan ik niet meer vinden , weet iemand hier voor een oplossing en zou de google toolbar ergens willen uploaden ?
ik wil dis copernic gaan gebruiken voor searches op mijn pc en de oude google bar (waarmee je dus alleen op google zelf kon zoeken en niet op je pc) maar kheb nog 2 kleine probleempjes , copernic gebruik IE ipv maxthon en de oude google toolbar kan ik niet meer vinden , weet iemand hier voor een oplossing en zou de google toolbar ergens willen uploaden ?
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider