[XP] Activatiescherm reageert niet? *

Pagina: 1
Acties:

• Hingking
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05-2025

Hingking

Duikfanaat

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik heb een probleem met de laptop van een vriend van me. Die laptop zat vol met spyware en virussen. Enkele weken geleden heb ik dus opnieuw windows geinstalleerd om met een schone lei te beginnen.

Nu is hij vergeten om de windows op tijd te registreren. Ik heb geen CD van de windows. Denk niet dat die erbij zat. Ik denk dat ik toen een recovery of zo heb gedaan.

In ieder geval, bij het opstarten zegt hij nu elke keer dat hij windows moet activeren en vervolgens krijge je een scherm met de drie opties (via internet, via telefoon, herinnering om de paar dagen). Welke optie je ook aanklikt, er gebeurt niks. Als je op de button volgende drukt gebeurt er niks.

Als je het dialoogvenster sluit krijg je het afmeldscherm van de gebruiker. Ik kan de gebruikersnaam van die vriend dan aanklikken of afsluiten. Als je de gebruikersnaam aanklikt begint alles weer opnieuw.

Ik kan dus niet registreren (alhoewel legale versie) en kan ook niet inloggen.

Iemand een idee hoe dit probleem op te lossen is????

Bedankt!

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Ja heel simpel, als het een legale versie is heb je een cd en een legale key.
Daarmee kan je registreren.
Heb je die niet, dat heb je pech en kan je een nieuwe kopen.

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-03 22:43

Nessuno

io sono nessuno

sjuk schreef op maandag 16 mei 2005 @ 22:56:
Ja heel simpel, als het een legale versie is heb je een cd en een legale key.
Daarmee kan je registreren.
Heb je die niet, dat heb je pech en kan je een nieuwe kopen.
wat is dit nu weer voor post :S hier heeft ie toch niets aan ......
het kan nl gewoon een preinstall zijn die je vaak bij notebooks tegen komt
dus aub niet van die onzin neer zetten

je zou even kunnen proberen om het systeen in de veilige modus op te starten en dan
kijken of het wel werkt
zo niet zal er inderdaad niets anders opzitten dan de windows opnieuw te installeren

Na rose e cient spin

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik zou toch zeggen dat je windows niet helemaal legaal is...For the record, is het home of pro? Waar heb je de cdkey vandaan? Wat heb je nou eigenlijk precies gedaan en waarmee? Via een CD of een recovery vanaf de harddisk? Wat heeft die vriend verder met die Windows-installatie gedaan. Zet dat eens helder neer en dan kunnen we er op een goede manier over communiceren :)

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

prodigy schreef op maandag 16 mei 2005 @ 23:03:
[...]

wat is dit nu weer voor post :S hier heeft ie toch niets aan ......
het kan nl gewoon een preinstall zijn die je vaak bij notebooks tegen komt
dus aub niet van die onzin neer zetten
Voor de duidelijkheid als het een preinstalled OS is heb je dus geen CD
Als je een volledige nieuwe install hebt gedaan kan dat niet als je geen CD hebt.
Als je echter een recovery van je oude systeem hebt gedaan hoef je je niet opnieuw te registreren.

Of heb ik het nu mis?

Dus ik snap niet helemaal wat hier aan de hand is

[ Voor 33% gewijzigd door sjuk425 op 16-05-2005 23:18 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Indien je Windows legaal is kunnen we je verder helpen; maar Microsoft waarschijnlijk nog veel beter. In ieder geval hoort dit niet in SA; maar in WOS dus verplaats ik je topic. Vertel ons even wat je via het telefoonnummer te horen krijgt :)

registreren lukt niet > [XP] Activatiescherm reageert niet? *
SA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1