.
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 22:45 ]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
[ Voor 47% gewijzigd door Henk007 op 16-05-2005 23:25 ]
Verwijderd
Probeer 'm eens buiten, grote kans dat ie gewoon niets ontvangt achter dubbelglas. Ik had een Tomtom bluetooth ontvanger (grijs blokje), die deed 't ook niet achter dubbelglas.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 20:42:
Ik heb hem gisteravond toch zeker een uur in de vensterbank laten liggen, welliswaar binnen maar een goed zicht naar buiten (door dubbelglas). Ik woon niet in een flat of grote stad dus er was meer dan genoeg lucht te zien. Ik had een programma waarmee ik een koude start kon forceren en dat resulteerde in het 'resetten' van de coordinaten naar 24.99999N en 121.00000E. en dat bleef zo. Visual GPS ken ik, die geeft ook geen fix.
Ik zal hem nu weer eens een hele tijd laten liggen en zien wat er gebeurt.
Of hij echt satelietjes ziet twijffel ik aan omdat deze nogal snel komen en verdwijnen. Vooral visuele programmatjes laten dat goed zien.
Werkt niet. of heel slecht en duurt eeuwig. Zeker bij dergelijke BT-GPS-en.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 20:42:
Ik heb hem gisteravond toch zeker een uur in de vensterbank laten liggen, welliswaar binnen maar een goed zicht naar buiten (door dubbelglas).
Geen fix = Geen coordinaat. Die rommel uit je log is ouwe zooi dat eerst vervangen moet worden.Ik woon niet in een flat of grote stad dus er was meer dan genoeg lucht te zien. Ik had een programma waarmee ik een koude start kon forceren en dat resulteerde in het 'resetten' van de coordinaten naar 24.99999N en 121.00000E. en dat bleef zo. Visual GPS ken ik, die geeft ook geen fix.
>Select * FROM users WHERE clue > 0
made in taiwanSabbi schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:49:
klinkt als last known location oid?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq