Advies combinatie dvd-brand software

Pagina: 1
Acties:

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:09
Oplossing al gevonden :)

Als ik een dvd wil backuppen hanteer ik momenteel een nogal omslachtige methode:

Eerst haal ik de inhoud van een dvd met behulp van Dvd-Decrypter naar de HD, vervolgens ga ik met Dvd-Shrink de overbodige ondertitels (behalve Ned) weghalen, de extra's weghalen, en indien nog noodzakelijk de hoofdfilm comprimeren ("Shrinken"). Dit laatste is overigens niet altijd nodig.
Als de aangepaste vob-files klaar zijn brand ik ze met Nero.

Het probleem zit em een beetje in Dvd-shrink, je hebt namelijk een temp directory waar de dvd-files worden bewaard en je hebt een doel bestemming, wat dus normaal gesproken je brander zou zijn.
Maar omdat mijn dvd-speler deze, met Dvd-shrink, gebrande dvd's dan niet kan lezen, brand ik ze dan maar met Nero, en dan gaat het wel goed. :)

Maar hoe kun je nu met Dvd-shrink het programma zo instellen dat je alleen maar die dvd-files aangepast op je harde schijf wil, en niet op een dvd gebrand of in een iso/image file? :?

Of als iemand anders een andere combinatie van software heeft, waardoor je wat sneller een backup kunt maken hoor ik het graag.

[ Voor 17% gewijzigd door Snowwie op 17-05-2005 01:17 ]

Mijn YouTube Channel