Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98985

Topicstarter
Ik twijfel tussen deze 2 toestellen... Ik heb al redelijk wat reviews gelezen, en mijn voorkeur gaat licht uit naar de Loox 720. Zijn er nog dingen waar ik speciaal op moet letten..??

Ik wil hem gebruiken voor navigatie en internetten etc.. en uiteraard als agenda.

Dit zijn volgens mij een beetje de top modellen nu.. of zijn er volgens jullie nog betere (wel handzaam) modellen..??

Ik ben nieuw op pda gebied, en kan al jullie tips gebruiken..

Alvast bedankt

Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATCO
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik zit tussen dezelfde 2 te twijfelen, maar mijn voorkeur gaat steeds sterker naar de Loox 720.

Ik heb afgelopen week Asus gemaild over Windows Mobile 5 en hun antwoord was dat ze geen upgrade uit gaan brengen. Op www.firstloox.org is te lezen dat Fujitsu-Siemens officieus in mailtjes gemeld heeft dat er wel een upgrade komt, waarschijnlijk zelfs gratis.

Qua design vind ik de A730W mooier en ook is het scherm een beetje groter, maar de Loox heeft een veel betere accu en het scherm is ook beter leesbaar vanuit een grotere invalshoek.

Succes met je keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 20:32
De batterij van de FS Loox is ook een stuk beter geloof ik: 1640 mAH tegenover 1100 mAH. De Loox is alleen een stuk slechter te verkrijgen en 60 euro duurde op dit moment.

Het topmodel op dit moment is volgens mij overigens een HP, namelijk de HX4700, deze heeft ongeveer dezelfde mogelijkheden (op de camera na, maar die heb je toch niet nodig) en deze heeft nog een betere batterij dan de FS en is even duur als de Asus ongeveer.

[ Voor 46% gewijzigd door jbvo op 17-05-2005 14:06 ]