website in netscape navigator

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008

• deleenheir
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-04 11:48
Ikzelf heb geen netscape navigator. maar iemand beweerde dat een pagina van m'n website niet goed doorkwam in netscape:
http://kickme.to/cabri-interactief
navigeer dan naar:
> Interactieve werkbladen
> Onderzoek naar de eigenschappen van de bissectrices van 2 nevenhoeken.

zou iemand dit even voor me kunnen checken?

Alvast bedankt.

"If it works, don't fix it"

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-05 15:36

Tjark

DON'T PANIC

Wat weerhoudt je ervan om zelf netscape te downloaden en te testen?

*insert signature here

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je bedoet deze pagina? Had de persoon in kwestie wel Java geinstalleerd?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• bramvandensteen
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11-2025
deze pagina wordt weldegelijk goed weergegeven in Netscape

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Welke versie van Netscape? Want in Mozilla Firefox doet die site het goed. Netscape kun je trouwens nog gewoon downloaden, dan kun je een en ander zelf checken :) .

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Werkt de site helemaal niet, of alleen de java applet niet?

Netscape werkt met de Gecko engine, die ook in Mozilla (en dus ook firefox) wordt gebruikt. Hier in firefox werkt hij eigenlijk gewoon prima.

Er schort wel vrij veel aan je pagina, zoals te zien als je 'm door de W3C Validator haalt :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• deleenheir
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-04 11:48
Hartelijk bedankt voor de check.
Ik weet dat ik netscape kan downloaden. Als ik meer tijd ha zou ik het zeker doen maar het was nogal dringend. Dus wil ik jullie nu even bedanken om me uit de nood te helpen!

"If it works, don't fix it"

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:13
Luitjes, hij heeft het over Navigator, de nachtmerrie van iedere webbouwer. Das dus Netscape <4.7, oftewel geen Gecko-engine.

Op zich niet verassend dat het niet werkt, maar ik zou me er niet al te druk over maken. Je kunt niet alle ouwe browsers blijven ondersteunen.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-05 20:49
Wie gebruikt er in godsnaam nog een oude versie van Netscape Navigator :? :X Tijd voor die persoon om eens onder z'n steen vandaan te kruipen en te gaan upgraden. Als ontwerper kan je deze gebruikers met een gerust hart negeren: het zijn er gelukkig maar erg weinig...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-04 11:10

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Aan de website te zien komt de topisctarter uit België, het schijnt dat er daar nog instellingen zijn die Netscape 4 gebruiken.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 11:13

André

Analytics dude

deleenheir schreef op maandag 16 mei 2005 @ 19:56:
Hartelijk bedankt voor de check.
Ik weet dat ik netscape kan downloaden. Als ik meer tijd ha zou ik het zeker doen maar het was nogal dringend. Dus wil ik jullie nu even bedanken om me uit de nood te helpen!
Het is dat 1 van de moderators even niet online was maar anders was dit topic direct dicht gegaan en had je je check niet gekregen. Er wordt toch echt wel wat meer inzet van jezelf verwacht want wij zijn niet je persoonlijke sitecheck forum ;)

Dit staat ook in de FAQ vermeld:
[rml][ W&G FAQ] W&G Policy & Beleid[/rml]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.