Hallo mensen, ik ben inmiddels bijna helemaal over op linux en leer elke dag weer wat bij (wat de computer als hobby weer extra leuk maakt, windows had niet meer zoveel geheimen zeg maar...maar linux heeft er nog genoeg!). Ik wil echter nog wel wat extra functionaliteit in mijn linuxbakkie inbouwen die ik onder windows ook had...1 daarvan is binaries downloaden (films/muziek etc uit newsgroups), ik kan hier alleen maar bijzonder weinig software voor vinden! Iemand hier enig id voor?
Ook ben ik met programma's als MLDonkey bezig, lukt me allemaal nog niet helemaal, maar dat is een kwestie van RTFM...
Ook zoek ik een programma als DVD shrink voor onder linux...om snel een DVD te rippen...
Alvast bedankt voor de reacties!
Ps: ik weet dat ik zelf naar proggies kan gaan zoeken op sourceforge en freshmeat, maar om al die software te gaan uitproberen eerst...gaat me hier ook wel een beetje om gebruikerservaringen dus....
Ook ben ik met programma's als MLDonkey bezig, lukt me allemaal nog niet helemaal, maar dat is een kwestie van RTFM...
Ook zoek ik een programma als DVD shrink voor onder linux...om snel een DVD te rippen...
Alvast bedankt voor de reacties!
Ps: ik weet dat ik zelf naar proggies kan gaan zoeken op sourceforge en freshmeat, maar om al die software te gaan uitproberen eerst...gaat me hier ook wel een beetje om gebruikerservaringen dus....