Lightning_crew
sorry geen verstand van.. maar ik trek het topic nog wel effe omhoog voor je
succes!
potten = zetten, sorry voor de verwarring. Toch w8 ik nog op de Messias
Lightning_crew
RUN=C:\PROGRA~1\DISTRI~1\DNETC.EXE -HIDE
* [eNeRGy] ]heeft hier teveel ervaring mee [img]"i/s/devil.gif\"[/img]
* [eNeRGy] ]heeft hier teveel ervaring mee [img]"i/s/devil.gif\"[/img]
Verwijderd
Hmm kan je hem niet in RunServices zetten? (is beter dan run)Op donderdag 11 januari 2001 10:58 schreef [eNeRGy] het volgende:
RUN=C:\PROGRA~1\DISTRI~1\DNETC.EXE -HIDE
/me ]heeft hier teveel ervaring mee <a href="i/s/devil.gif\" width=\"15\" height=\"15" target="_blank">[afbeelding]</a>
ehm, zover ik weet (tot nu toe
) kan je in win.ini alleen RUN= en LOAD= doen...
Als je geen rechten hebt vraag het aan diegene die wel rechten heeft.
D.net hield er toch niet van als je buiten de beheerders om koetjes laat grazen:?
D.net hield er toch niet van als je buiten de beheerders om koetjes laat grazen:?
Ja ja ja, dat weet ik. Maar zo zit ik helaas niet in elkaar. Als je mij een slecht mens daardoor vind, tja daar kan ik ook niets aan doen... Maar het is voor DPC, daar heb ik veel voor over, deze computers is alleen nog maar het begin, er volgt nog heeel veel meer, ik weet al waar. Nog meer mensen als HBM die hierop willen reageren? Ik sta open voor kritiek, ben wel wat gewend. Greetz, _sohOp donderdag 11 januari 2001 13:30 schreef HBM het volgende:
Als je geen rechten hebt vraag het aan diegene die wel rechten heeft.
Lightning_crew
Wat zou jij doen, smerig klein haring zalmpje?!
Lightning_crew
oooooh.. dat klinkt altijd zo aanlokkelijk hehOp zondag 14 januari 2001 22:56 schreef _soh het volgende:
En trouwens deze topic is out-dated... dus, niet meer reageren..
Verwijderd
Deze topic kan nooit out-dated raken.
Kijk maar eens naar de topic titel.
Theoretisch gezien als je hem leest heb je 15 minuten de tijd om te helpen want er staat geen datum in de titel
Theoretisch gezien als je hem leest heb je 15 minuten de tijd om te helpen want er staat geen datum in de titel
Verwijderd
HeheOp maandag 15 januari 2001 00:13 schreef Karel_Snarel het volgende:
Deze topic kan nooit out-dated raken.
Verwijderd
Daarnaast zou ik in dit out-dated topic toch nog even willen wijzen op het feit dat je WEL toestemming moet hebben als je je koetje wilt installeren.
Heb je enig idee hoe vaak ons abuse adres, en Nugget's prive telefoon rood staan om systeembeheerders te helpen deinstalleren? Of om ze in ieder geval duidelijk te maken dat wij echt geen virus zijn en dat we echt geen rechtszaak aan de broek willen? (ja, ook dat laatste wordt vaak genoeg mee gedreigd, en dat kost Nugget gewoon een dag bellen en brieven schrijven en advocated geruststellen ----> NIET LEUK)
Groetjes,
Ivo
Heb je enig idee hoe vaak ons abuse adres, en Nugget's prive telefoon rood staan om systeembeheerders te helpen deinstalleren? Of om ze in ieder geval duidelijk te maken dat wij echt geen virus zijn en dat we echt geen rechtszaak aan de broek willen? (ja, ook dat laatste wordt vaak genoeg mee gedreigd, en dat kost Nugget gewoon een dag bellen en brieven schrijven en advocated geruststellen ----> NIET LEUK)
Groetjes,
Ivo
^ lijkt me duidelijk.
We spend our years as a tale that is told
Oh, ja.. Zo heb ik het nog nooit bekeken. Wees gerust, dat zal ik voorkomen, dat beloof ik, ik zal precies uit leggen wat het is en wat het doet, maar de koe zal draaien!
Lightning_crew
Pagina: 1