In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
koop dan een msi mobo...da's lekker stabiel...
je kan 133 en 100 mhz gebruiken...wat jij wil
je kan 133 en 100 mhz gebruiken...wat jij wil
intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX
Verwijderd
MSI Socket A, 2PRO a, schijnt een leuke te zijn.
Heb zelf de A7V, Nog niet helemaal onder de indruk van het afsluiten van de PC
Die van Abit krijg ik morgen in huis
De meeste hebben in hun standaard uitvoering helaas maar een ATA-66 controller onboard, dat beperkt je in keuze als je een ATA-100 schijf wil pluggen
PC-100 of PC-133 das helemaal aan jouw, ze vreten alle DIMMies
De FSB is 100Mhz in DDR, die wordt daardoor dus 200 Mhz.
Als je niet gaat overklokken, kijk dan naar reviews, Layouts van de MoBo's en meningen van andere "bezitters" voor je tot aankoop overgaat.
De DUron kun je je geen buil aan vallen.
Ik draai op een 700@1Ghz, die zeer stabiel is, de Abit gaat een 800 krijgen, het verschil tussen de twee is enkel de 128 cache tov de 64 op de 700 versie.
Belangrijk is een goede koeler, als je niet gaat overklokken raadt ik je aan geen orb of delta te nemen, die zijn veel te duur voor normaal gebruik en maken meer herrie.
De CoolerMaster DP5-6H51 of 53 zijn leuke koelers, ik heb de 53 vanwege de RPM's die hoger liggen dan de 51, maar de 51 koelt tot 1,2 Ghz uiterst prima en stil kost rond de 35,-
Die van Abit krijg ik morgen in huis
De meeste hebben in hun standaard uitvoering helaas maar een ATA-66 controller onboard, dat beperkt je in keuze als je een ATA-100 schijf wil pluggen
PC-100 of PC-133 das helemaal aan jouw, ze vreten alle DIMMies
De FSB is 100Mhz in DDR, die wordt daardoor dus 200 Mhz.
Als je niet gaat overklokken, kijk dan naar reviews, Layouts van de MoBo's en meningen van andere "bezitters" voor je tot aankoop overgaat.
De DUron kun je je geen buil aan vallen.
Ik draai op een 700@1Ghz, die zeer stabiel is, de Abit gaat een 800 krijgen, het verschil tussen de twee is enkel de 128 cache tov de 64 op de 700 versie.
Belangrijk is een goede koeler, als je niet gaat overklokken raadt ik je aan geen orb of delta te nemen, die zijn veel te duur voor normaal gebruik en maken meer herrie.
De CoolerMaster DP5-6H51 of 53 zijn leuke koelers, ik heb de 53 vanwege de RPM's die hoger liggen dan de 51, maar de 51 koelt tot 1,2 Ghz uiterst prima en stil kost rond de 35,-
FF omhoog. Ik ben benieuwd wat Mad_Cookie van zijn Abit vind (andere zijn natuurlijk ook welkom)
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Tip: probeer je netwerkkaart(en) eens te wisselen van PCI slot... did the trick for me!Op donderdag 11 januari 2001 09:52 schreef Mad_Cookie het volgende:
Sorry, kom er nu pas achter dat mijn vraag een forumpje verder op moet staan
Pagina: 1