Ik zoek een programma die mij kan vertellen hoe groot de inhoud van een map via FTP is. Ik weet dat dit wel kan op je eigen harde schijf maar bestaat dit ook voor FTP mappen?
FlashFXP kan dit
Zie ook het voorbeeld hieronder, zoals daarnet uitgevoerd op mijn server:
Zie ook het voorbeeld hieronder, zoals daarnet uitgevoerd op mijn server:
[ Voor 115% gewijzigd door Yucko op 16-05-2005 17:53 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Dat werkt idd, geeft de grote van de inhoud van de map weer, maar de grote van de map incl. submappen niet. Heb je hier ook een idee voor?
Verwijderd
Scan depth = submappenneevedr schreef op maandag 16 mei 2005 @ 18:00:
Dat werkt idd, geeft de grote van de inhoud van de map weer, maar de grote van de map incl. submappen niet. Heb je hier ook een idee voor?
0 = oneindig (zoals je in de screenshot ook ziet)
Oke, maar dan moet ik rekenen. Ik wil graag weten hoe groot de map is inclusief de submappen. Hij geeft alleen de grote van de inhoud van alle mappen aan.
Hoezo moet je dan gaan rekenen? Volgens mij is op de screenshot duidelijk zichtbaar dat alles bij elkaar wordt opgeteld?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Verwijderd
grootte schrijf je als grootte. Nu is je titel onbegrijpelijk.
/edit: en mapinhoud is 1 woord, er mag wel een spatie na [ftp], ik weet niet waarom je 'prog.' afkort (prog. grote -> programmagrootte? Nee je bedoelt wat anders), en er hoort geen punt aan het einde van de titel. Een goed topic begint met een goede titel.
/edit: en mapinhoud is 1 woord, er mag wel een spatie na [ftp], ik weet niet waarom je 'prog.' afkort (prog. grote -> programmagrootte? Nee je bedoelt wat anders), en er hoort geen punt aan het einde van de titel. Een goed topic begint met een goede titel.
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 18:29 ]
Kijk nog eens goed naar dat plaatjeneevedr schreef op maandag 16 mei 2005 @ 18:00:
Hoezo zou die directory alleen (dus zonder submappen) bijna 160GB zijn? Of zie jij soms een aantal files staan die samen die 160GB moeten voorstellen.
Oftewel, dat is WEL wat je zoekt .. nl. de grootte van /PUB en alle subdirectories wat eronder hangen bij elkaar geteld. Wil je daarna nog weten hoe groot de FILM-dir (incl. alle daaronder hangende subdirectories) is, dan ga je eerst in die dir en doet dan nogmaals die functie aanroepen.
[ Voor 34% gewijzigd door Yucko op 16-05-2005 19:02 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Laat ik dan je titel ook maar even aanpasen; die staat redelijk vol fouten. Kunnen mensen met niet inhoudelijke opmerkingen over de topictitel in het vervolg de TopicReport functionaliteit gebruiken? 
[ftp]Prog. grote van map inhoud. > [FTP] Hoe recursief de grootte van directory berekenen? *
[ftp]Prog. grote van map inhoud. > [FTP] Hoe recursief de grootte van directory berekenen? *
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Er is geen programma die in 1 keer de hele lijst laat zien? Ongeveer zo:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| / 18kb (9+9) +-/map1 9kb (3+6) | +-/submap1 3kb (1+2) | |-/bestand1 1kb | |-/bestand2 2kb | +-/submap2 6kb | |-/bestand3 6kb +-/map2 9kb +-/bestand4 9kb |
[ Voor 4% gewijzigd door neevedr op 16-05-2005 19:42 ]
Vertel de volgende keer dan even duidelijk wat je wilt; hier zeg je namelijk het omgekeerde:
Was je het vinkje 'List directories recursively' al tegengekomen?Ik wil graag weten hoe groot de map is inclusief de submappen.
---
Ja, dat heb ik maar dat geeft nog een lijst weer.
Pagina: 1