Toon posts:

[MCE] Paradigit MCE pakket

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag in de paradigit folder dat ze een pakket voor Windows Media Center 2005 hadden

Afbeeldingslocatie: http://www.chrisjuhh.nl/mce/MCEparadigit.jpg

Nou staat er voor de rest niet zoveel informatie bij over wat voor tv-kaart er precies bij zit. Ook zien de microsoft receiver en afstandsbediening er een beetje anders uit. Heeft iemand ervaring met dit pakket, en weet je dan ook welke tv-kaart het precies is?

Is er ook verschil tussen de kwaliteit van de tv-kaarten? Want ik wil wel graag dat de opgenomen programma's goede kwaliteit zijn. Bovendien zit er het programma PowerDVD bij, alleen heb ik dat niet nodig want dat heb ik al :). Alleen heb ik wat zitten zoeken in de pricewatch en is de combi van de afstandsbediening/receiver (40 euro) en een TV kaart (minimaal 50 euro) nog altijd duurder als dat pakket..

Kan iemand me meer vertellen hierover?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:47

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hauppauge PVR150MCE dus :)

Afbeeldingslocatie: http://www.icomputers.nl/images/products/410_Hauppauge_PVR150MCE.jpg
http://www.hauppauge.com/pages/products/data_pvr150mce.html

[ Voor 30% gewijzigd door Microkid op 16-05-2005 17:24 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ik weet dat het een haupage is, welk type ben ik niet zeker van. Het zou erg goed de kaart van Microkid kunnen zijn. Als ik het niet vergeet of als je voor die tijd al antwoord heb zal ik donderdag even voor je kijken :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-03 11:26

|sWORDs|

vSphere/ESXi

De tuner op dat plaatje is geen 150, maar aangezien de prijs moet het wel een 150 zijn. Ze hebben de codes ook wit gemaakt in het plaatje.

[ Voor 59% gewijzigd door |sWORDs| op 16-05-2005 17:27 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:47

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik mag niet hopen dat het een 150 is, want dat is geen MCE versie. De enige MCE versie van Hauppauge zijn de 150MCE en de 250MCE. Maar de 250MCE zal het, gezien de prijs, zeker niet zijn.

Alhoewel, de foto is wel die van de 150 (zie ook de Hauppauge site, http://www.hauppauge.com/pages/products/data_pvr150.html). Vreemd, want de 150MCE heeft een rood blokje onderaan (zie http://www.hauppauge.com/pages/products/data_pvr150mce.html)

Dus wel effe iets om op te letten: als ze je een "kale" 150 aansmeren is het dus geen MCE certified kaart.

[ Voor 55% gewijzigd door Microkid op 16-05-2005 17:37 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:56
Dacht eerst dat MCE zelf hier ook bijzat, maar dat zal wel niet voor deze prijs :)

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:13

Stewie!

Keen must die!

Nielson schreef op maandag 16 mei 2005 @ 17:32:
Dacht eerst dat MCE zelf hier ook bijzat, maar dat zal wel niet voor deze prijs :)
Er staat wel een "+" in t plaatje bij de MCE interface

Marathon runner
Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dat is een interessant pakketje. Het moet haast wel de hauppauge 150MCE gezien de prijs. Met dit pakket concurreren ze goed met webwinkels die vaak ook zo'n pakket hebben, maar dan je ook nog windows MCE proberen aan te smeren. Tis dat ik al een afstandsbediening en een 150MCE los besteld heb. Anders ging ik vandaag nog naar de paradigit, want 89 euro is scherp geprijst.

[edit]
als op de site kijkt van paradigit:
Hauppauge WinTV PVR-150MCE BULK € 59,00
dan is een Remote voor ongeveer 30 euro heel realistisch
Verder hebben ze ook geen andere hauppauge producten in deze prijsklasse (zover ik het dus kan uitmaken op de site)

[ Voor 32% gewijzigd door Liquid op 16-05-2005 17:53 ]

Verwijderd

Ik heb net even gekeken op de paradigit site. daar staat dat de upgrade inclusief Microsoft® Windows® XP Media Center Edition 199 euro kost, en de versie zonder 89 euro

Verwijderd

Topicstarter
OK bedankt. Dan zal ik het voor de zekerheid nog even navragen of hij wel echt werkt met MCE maar dat lijkt me raar als dat niet zo is.. Maar het is inderdaad mooie prijs. En voor 199,-- heb je inderdaad dit pakket + MCE zelf.

Nu ga ik even uitzoeken of deze kaart goed genoeg beeld opleverd als je iets gaat opnemen, want als dat niet zo is dan heb je er niet echt heel veel aan en dan kan ik net zogoed alleen die remote kopen (TV heb ik toch al op m'n TV zelf [doh ;)]), tvkaart is uitsluitend bedoeld voor het opnemen van de programma's en de programmagids bekijken.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 18:11 ]

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:15

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik vind de reclame een beetje misleidend. Allereerst het plaatje met een duidelijke plus (+) tussen de screenshots van MCE en de rest van de producten en de beschrijving van het product in de eerste zin van de advertentie. Maar ja, 'druk en spelfouten voorbehouden' -_-

Verwijderd

Topicstarter
De tv-kaart blijkt niet echt 'je-van-het' te zijn om het zo maar te zeggen. Natuurlijk kun je voor zo'n lage prijs niet echt super-kwaliteit verwachten, maar als ik het hier zo eens door lees zijn de ervaringen niet echt geweldig. Ook schijnen er nog veel fouten in de drivers te zitten.
http://www.hauppauge.tv/hcwforum/index.php?showtopic=3088

Nou ja misschien dat ik deze week toch maar een gokje waag en naar de paradigit fiets, maar wil eerst nog iets meer weten.

Ik ben het er mee eens dat de reclame misleidend is :). Echter heb ik niet alles gecopieerd alleen het relevante stukje. Want er staat ook een prijs van 199,- onder de prijs van 89,- dus het valt alelmaal wel mee :).

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:15

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ah duidelijk :) Zojuist de PDF versie van de advertentie bekeken en er zitten leuke aanbiedingen bij zeg! Vooral de NEC DVD-brander voor 50 euri, goede prijs hoor, absoluut. Anyway, ik dwaal af, ik wens je in ieder geval veel succes met je toekomstige (misschien) MCE computer :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Lijkt me dat deze kaart wel oke is. Denk dat je beter even kan informeren bij Paradigit hierover, en het blijkt dus ook gewoon de 150MCE te zijn. We kunnen je helaas niet helpen de voor jou meest geschikte kaart uit te zoeken. Als tweaker zou je dat ook zelf moeten lukken :) Lees daarover Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-got even door.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.