PX-716A wil geen DVD-RW formatteren

Pagina: 1
Acties:

• Yustme
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-04-2023
Beste tweakers,

Ik krijg steeds de 'No Seek Error' tijdens het formatteren van een DVD-RW met o.a. alcohol 120% en nero. Ik heb dit eerder gehad, maar ik scheen toen geen IDE drivers te hebben geinstalleerd. Heb die even gedownload en geinstalleerd. Er zijn ook wat firmware updates overheen gegaan. Maar hij deed het, tijdelijk.

De drivers van mijn moederbord schijnen niet goed te zijn volgens Plextor. Die hebben mij toen verteld dat ik de standaard drivers van Microsoft moest installeren. Had ik gedaan, maar kreeg nog steeds dezelfde error. Dus raadde een medewerker van Plextor mij aan om maar een RMA verzoek in te dienen.

Daar ben ik nog even mee aan het wachten. Ik ging maar zoeken op het net. Al 7 dagen mee bezig geweest. En vandaag kwam ik er achter dat er een firmware update is, 1.07. Zojuist geupdate, maar mocht helaas niet baten....

Ben teneide raad, en hoop dat jullie mij kunnen helpen :'(

Moederbord: giga-byte GA-7N400 pro 2 (nForce 2)
CPU: 3200+ XP
Windows: XP SP2
DVD Brander: PX-716A

Alvast bedankt.

Niets is zo eerlijk verdeelt als het verstand, want iedereen denkt er namelijk genoeg van te hebben...

• Yustme
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-04-2023
Anybody :'(

Niets is zo eerlijk verdeelt als het verstand, want iedereen denkt er namelijk genoeg van te hebben...