Toon posts:

port fowarding bij ASUS WL--500g??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de asus wl-500g WLAN Router.
ik download best veel en voor sommige programma's moet je een aantal poorten forwarden wil je kunnen downloaden.
Als ik een Port foward dan doe ik dat bij deze router via: Virtual server.
dat was geen probleem totdat ik laatst de firmwire update heb geinstalleert.
vroeger hoefde ik alleen het volgende in te vullen: Local IP, Port Range, Protocol(kon ik kiezen tussen TCP en UDP) en description. Dat was allemaal geen probleem om in te vullen.
Na de update moest ik 2 dingen meer invullen namelijk: Local Port en Protocol no.

ik heb echt geen idee wat ik hier in moet vullen..
ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik wil graag weer verder met downloaden.

greetings ice

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-04 11:42
Heb je een screenshot ?
al eens gezocht naar een update van de handleiding mbt. die firmware... ?

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Verwijderd

Topicstarter
ja dat was ik er vergeten in te zetten(sorry): de handleiding gaat nog over de oude siuatie dus voor de update en er is geen nieuwe handleiding uitgekomen ook niet op asus.com want dat heb ik gechecked.

hier is een screenshot van de oude situatie (alleen bij mij ston er toen geen protocol no. bij) Afbeeldingslocatie: http://portforward.com/asus/WL-500G-VirtualServer.jpg

en hier is de nieuwe situatie (na de update): Afbeeldingslocatie: http://i3.photobucket.com/albums/y88/zzz-Raff/virtualserverwl-500g.jpg

greetings ice

Modbreak:Graag thumbnails maken voortaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 20:09 ]

• supermario888
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Local Port en Protocol no. hoef je niet in te vullen. Je moet gewoon port rane, local ip en protocol invullen en dan op de add knop drukken.. Dan heb je de poorten doorverwezen.

Verwijderd

Topicstarter
thanx :)

Verwijderd

echt veel info ook op www.chupa.nl ...
Pagina: 1