Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Apaceer 128mb USB stick, en van de ene op de andere dag lijkt hij het opeens niet meer te doen.
Als ik 'm inplug gaat het lampje erop wel branden, en windows geeft een piepje, maar vervolgens verschijnt hij niet bij 'mijn computer' en is nergens te vinden.
Dit gebeurt niet alleen op mijn, maar ook op andere computers, terwijl op mijn computer (IBM T42) alle andere usb-devices (incl. mp3 speler) het perfect doen.

Ik heb geen idee wat dit kan zijn, en met google-en kom ik alleen maar op sites die denken dat het aan de computer ligt, terwijl ik dus zeker weet dat dat het niet is.....

Iemand enig idee?

TNX

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:01

Sabbi

je denkt aan mij.

check eens bij disk management of hij erbij staat, en of hij wel een drive-letter heeft toegewezen gekregen?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, helaas niet, niemand anders een idee?

Is het ding gewoon dood ofzo?

Verwijderd

Is hij wel schoon? andere computer geprobeerd?

Verwijderd

dit probleem heb ik dus ook wel eens vaker tegengekomen, dit kan ook voorvallen met het niet herkennen van bv een SD kaartje in een lezer enzo.

hoe op telossen.

dit is wss een drive letter conflict. nu kan je best je huidige drives beetje 'rare' mappings geven.

bv
diskette station: A
hd1 C
hd2 D

etc..

DVDrom W
dvdwriter X

je snapt het wel, je laat na je hds een vrij groot 'gat' qua letters voor je aan je optische drives begint.
steek dan je usb drive nogmaals in.

hij geeft dit nu letter E wss, nu kan je eventueel je optische drives terugmappen naar F: en G: ofzo.
Zelfde met daemon tools, als je zon tool bv dezelfde letter geeft als een drive zal deze ook niet meer bestaan.

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:41

VROEM!

broembroem!

Soms werkt het ook gewoon na een rebootje :)

Probeer dat eerst maar eens voor je exotische dingen gaat proberen ;)

ieeeepppppp :P

Verwijderd

heb je zeker nooit je usb stick verwijderd met windows veilig hardware verwijderen nu is er iets in je memory pen opgeblaze heb ik ook gehad gewoon terug gaan voor garantie >:)
Pagina: 1