Keuze voor 802.11g netwerk: Netgear <-> Asus

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

• AquilaDus
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-03 00:33
Ik wil een wireless netwerk opzetten en ik kan kiezen uit de volgende 2 paketten:

Asus pakket:

Asus DSL-Router WL500G
Asus PCI-Adapter WL138G
Asus PCMCIA Adapter WL107G
Asus USB2.0 Adapter WL-167g pen-type

Netgear pakket:

Netgear WGR614 Draadloze router
Netgear WG511 PCMCIA-card
Netgear WG111 USB Adapter
Netgear WG311 PCI card

Ik heb niet zoveel ervaring met deze merken op het gebied van Wireless Network stuff, welke zouden jullie kiezen en waarom?

Verwijderd

je moet eerst even kijken welke de snelste is (dus zijn ze of 11 of 54 mbps), zijn ze even snel, dan zou ik lekker de goedkoopste kopen!

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

ik snap niet wrom je uitstekende merken zoals Linksys gewoon over 't hoofd ziet...

Aunt bunny is coming to get me!

• AquilaDus
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-03 00:33
iH8 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 15:33:
ik snap niet wrom je uitstekende merken zoals Linksys gewoon over 't hoofd ziet...
Die heb ik er inderdaad niet bijgezet. Zijn die dan zo goed? Hoe is dat Netgear trouwens, want ik ken het merk zelf niet.

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

goed goed... tsja. smaken verschillen maar die drie kunnen zeker de competitie met elkaar aan. als je met die merken aankomt zou ik bv geen sweex meer op durven noemen ;) wrom wil je specifiek een "pakket"? wrom kies je niet een goed accesspoint met de specifieke adapters die jij nodig hebt? ik denk dat je dan goedkoper uit bent.

Aunt bunny is coming to get me!

Verwijderd

Neem Policy - Network Troubleshooting eens goed door. Het is hier niet de bedoeling dit soort topics te openen, ik zie ook niets van vooronderzoek of initiatief terug.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.