als je goede ogen hebt, is het niet eens vervelend om op een klein schermpje te kijken. als je op de bank tv kijkt, zie denk ik ongeveer even veel(als op een mda compact: 320x240)
je bent 10 jaar bezig met het omzetten van films naar een mobiel formaat en nog eens 1000jaar voordat het op je mobiel staat.
tegenwoordig hoef je niets meer om te zetten, als je een mda compact hebt
Tja en waarschijnlijk ken je die film al en dan ga je 1000x die film op je telefoon kijken

's avonds de nieuwste tv afleveringen uit america downloaden, ff door pocketdivxencoder gooien(als je een spv c500 (of imate sp3)hebt). Maar op een mda compact kun je ze gewoon kopieren naar je SD kaart.
wat een lol op zo een klein schermpje met crap geluid.
tja het schermpje is niet groot, maar scherp genoeg, en dit wordt alleen maar beter. Als je slechte ogen hebt en bril nodig hebt om dichtbij goed te kunnen zien, dan is dit niet aan te raden. Over het geluid, kan ik zeggen, dat er vaak genoeg rekenkracht is om 128kb/s audio stream te beluisteren(naast je video stream).
En wanneer heb je daadwerkelijk tijd om onderweg een film te kijken.... ohja in de auto ALS je achterin zit...
ja precies en bijvoorbeeld: trein(aanrader!), wachtkamer, tuin enz.
nadeel dat na het kijken van die film je accu leeg is en je de telefoon niet meer kan gebruiken waarvoor die bedoeld is. Kan je beter in de auto een portable dvd player doen.
De enige limitatie is op dit moment de geheugen kaartjes, accu's trekken het wel om 4 uur video te kijken. Dan ben je vaak je al thuis, of klaar met wachten.
En dan ook die onzin van Vodafone... TV kijken op je mobiel, kost je een paar Euro per uur

Nee echt het gaat echt nergens over... ik ontken niet dat er practische toepassingen KUNNEN zijn... maar voor zover heb ik die nog niet gevonden en dan ook nog voor een lage prijs.
Op dit moment is nog duur, maar na verloop van tijd, zal dit beter beschikbaar worden en betaalbaar worden. Maar dit is een heel ander gedeelte van video kijken op je mobiel.
[
Voor 1% gewijzigd door
Verwijderd op 17-05-2005 14:31
. Reden: typo ]