Toon posts:

prism 802.11g WLAN

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

heb cybermaxx notebook gekocht bij kruidvat. heb alles eraf gegooid en xp professional geinstalleerd. alles werkt behalve mijn wlan. bij apparaatbeheer staat er een geel vraagteken bij netwerkcontroller. ik vermoed dat dat deze prism is want ik zie hem nergens anders staan. ik krijg hem echter niet geinstalleerd en ben stilaan radeloos aan het worden. bij netwerkverbindingen krijg ik ook geen draadloze verbinding te zien. please help me... :'(

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-04 21:51
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 13:37:
hallo,

heb cybermaxx notebook gekocht bij kruidvat. heb alles eraf gegooid en xp professional geinstalleerd. alles werkt behalve mijn wlan. bij apparaatbeheer staat er een geel vraagteken bij netwerkcontroller. ik vermoed dat dat deze prism is want ik zie hem nergens anders staan. ik krijg hem echter niet geinstalleerd en ben stilaan radeloos aan het worden. bij netwerkverbindingen krijg ik ook geen draadloze verbinding te zien. please help me... :'(
Ik heb hetzelfde probleem met een Cybermaxx laptop gehad. Heb je de functie wel ingeschakeld? Er is een speciale toetsenbordcombinatie voor, ik meen die blauwe (heeft dat ding een naam :? ) + F10. Daarmee gaat er naast het lampje dat aangeeft of de laptop aangesloten is nog een lampje branden (onder een afbeelding van een envelop). Als het goed is moet het dan wél werken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 13:37:
hallo,

Heb je uberhaupt de drivers wel geinstalleerd :?

Verwijderd

Topicstarter
ja dat heb ik gedaan, maar dat helpt niet...

Verwijderd

Topicstarter
van die drivers, er was een cd rom bij de notebook met drivers, maar iki kon enkel een utility van de wlan installeren, geen echte drivcer dus.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 13:45:
van die drivers, er was een cd rom bij de notebook met drivers, maar iki kon enkel een utility van de wlan installeren, geen echte drivcer dus.
Op die cd staat 99% zeker een .inf'je waarmee je in apparaatbeheer het ding gewoon kan installeren :)

Verwijderd

Topicstarter
heb even gekeken: geen inf, maar wel een doc met setup gegevens. ben w el een newbie, dus begrijp er niks van;
;
; TNET1130.INF
;
; Win98/WinME/Win2k/WinXP Unified installation file for Medion WLAN Adapter
;
; Copyright (c) 2004 All Rights Reserved, Medion Incorporated
;
; This file is for direct installation without Install Shield
;
;***********************************************************************

[Version]
CatalogFile.NT =tnet1130.cat
Signature = "$Chicago$"
Compatible = 1
Provider = %VER_VENDOR_STR%
Class = Net
ClassGUID={4d36e972-e325-11ce-bfc1-08002be10318}
DriverVer=04/05/2004,6.0.0.18

[Manufacturer]
%VER_VENDOR_STR% = TexasInstruments,NTx86.5.1

; pnp cards should be excluded from select
[ControlFlags]
ExcludeFromSelect = PCI\VEN_104C&DEV_9066&SUBSYS_003817CF

;For WinXP
[TexasInstruments.NTx86.5.1]
%TIACX.DeviceDesc% = TIACX_CardBus.NdiXP, PCI\VEN_104C&DEV_9066&SUBSYS_003817CF

; For Win98,ME,2K
[TexasInstruments]
%TIACX.DeviceDesc% = TIACX_CardBus, PCI\VEN_104C&DEV_9066&SUBSYS_003817CF

;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Windows XP ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

[TIACX_CardBus.NdiXP.NT]
BusType = 5
AddReg =TIACX.ndi.reg.NdiXP.NT, TI.Param.Reg, BG.Param.Reg,wxp.Private
Characteristics = 0x84
CopyFiles =TIACX.NdiXP.CopyFiles

[TIACX_CardBus.NdiXP.NT.Services]
AddService = TNET1130, 2, TIACXLNXP.Service, TIACXLNXP.EventLog

;**************************************************************************************
[TIACX.ndi.reg.NdiXP.NT]
HKR, Ndi, Service, 0, "TNET1130"
HKR, Ndi\Interfaces, LowerRange, 0, "ethernet"
HKR, Ndi\Interfaces, UpperRange, 0, "ndis5"

[wxp.Private]
;privacyMode
HKR, ,PrivacyMode,, "2"
HKR, ,utlPrivacyMode,, "0"
HKR, ,utlAuthenticationMode,, "0"

HKR,,DeviceVxDs,,tnet1130.sys

[TIACXLNXP.Service]
DisplayName = %TIACXLN.Service.DispName%
ServiceType = 1 ;%SERVICE_KERNEL_DRIVER%
StartType = 3 ;%SERVICE_DEMAND_START%
ErrorControl = 1 ;%SERVICE_ERROR_NORMAL%
ServiceBinary = %12%\tnet1130.sys
LoadOrderGroup = NDIS

[TIACXLNXP.EventLog]
AddReg = TIACXLNXP.AddEventLog.reg

[TIACXLNXP.AddEventLog.reg]
HKR, , EventMessageFile, 0x00020000, "%%SystemRoot%%\System32\netevent.dll"
HKR, , TypesSupported, 0x00010001, 7

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij zeggen wat te doen? thx :'(

Verwijderd

Zomaar een docje neerflikkeren en om het half uur je topic kicken is niet de manier waarop wij hier werken. Ga Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy - Network Troubleshooting maar eens goed doornemen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.