Toon posts:

Relatiebeheer software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar een programma waarmee ik mijn contacten bij kan houden. Ben alleen nog nooit iets tegen gekomen wat aan mn wensen voldoet.

Ik vergeet regelmatig waar ik het de vorige keer met iemand over gehad heb, dus ik zou t zeer prettig vinden om na elk gesprek wat informatie over het gesprek te kunnen opslaan. Als ik dan later deze persoon opbel ik precies weer weet waar we het over hadden. En dus kan vragen hoe de vakantie in $vakantieplaats was, of alles goed is met de baby die er destijds aan zat te komen, etc.

En naast gespreks info algemene info als de naam van z''n vriendin, geboortedata van zijn kids, wanneer hij verhuist is, welke baan/opleiding hij heeft/doet etc.

Dat natuurlijk gecombineerd met de normale gegevens als NAW, mailadressen die degene gebruikt etc. Het zou helemaal prachtig zijn als ik ook fotos toe kan voegen van de persoon.

Dit kan ik zowel zakelijk als prive erg goed gebruiken omdat ik details die bij een persoon horen vaak erg snel vergeet. Iemand die een dergelijk software pakket kent? Ik heb al zitten zoeken, maar kon niets vinden wat hier aan voldoet.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 13:07 ]

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 21:18
Volgens mij kan Outlook alles wat jij wilt, misschien een idee ?

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:19
Misschien is dit wat voor je?

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 19:22
Zoek je niet gewoon een CRM applicatie?

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Je zoekt dus iets wat meer kan dan Outlook, wat een Personal Information Manager is. Je zoekt iets dat meer in de richting gaat van CRM-applicatie, maar dan niet zo uitgebreid.
Arg: ik zag nu pas deze link in het topic staan :)

Act! misschien iets voor je? www.relact.nl, kan je een demo-cd bestellen (of downloaden). Had er ooit een demo van bijgewoond, was een van de beste pakketten met prijs/prestatie verhouding. De prijs is namelijk megalaag, de prestaties vergeleken met een volwaardig CRM-pakket ook :P
Misschien dat er ook nog OSS alternatieven zijn?

Ik ben eigenlijk op zoek naar hetzelfde, maar nog niet voldoende tijd gehad om het uit te zoeken. Act! was voor mij het meest interessant, positioneert zich ook tussen PIM en CRM in.

Hou ons op de hoogte! :)

[ Voor 14% gewijzigd door Motrax op 16-05-2005 14:56 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu act aan het downloaden en aan het regelen dat ik een office 2003 cd krijg zodat ik outlook ook kan installen en testen op of het aan mn wensen voldoet.

Als iemand nog tips heeft welke software geschikt is om te gebruiken, is dat van harte welkom. Ik test het liefst zoveel mogelijk software voordat ik definitief voor de komende tijd op een bepaalde pakket overga.
Pagina: 1