(pc) hij komt niet door bios?

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• lvnielen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-02 06:44
Ik starte vanochtend toen ik wakker werd mijn PC op en hij kwam niet verder dan zijn pentium 4 logotje, dat hij al bios laat zien, hij komt dus niet voorbij zijn bios, nu heb ik de batterij er al uitgehaald om de bios te resetten want heel de bios kwam ik ook niet in.

Het is een systeem van de Media Markt, Micorstar met een p4 3,2 ghz, 1024mb ram, 200 gb hdd, nvidia 5700 met 256mb, pioneer dvd -+ rw, en een dvd rom, cardreader,floppydrive(zelf ingebouwd, 2 weken na aankoop) hij wordt over 2 maanden 1 jaar oud.
Weet iemand nog iets wat ik kan doen?

Verwijderd

Misschien dat je hier niks aan hebt, maar ik had dat ook ooit met een medion 8080XL. Toen was het voor mij genoeg op de stroom er af te halen en een tijdje met de stroomswitch aan de achterkant te spelen. Toen deed hij het opeens weer.

Ik denk dat je dat al geprobeerd hebt als je ook de batt er al uit gehad hebt. (Dat had ik niet gedaan)

P.S. Ik heb nog altijd trauma's van dat P4 logo (Ben ook nog eens AMD fan). Gelukkig is mijn beeldscherm meestal te traag met aanslaan dat ik hem normaal nooit zie. :)

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:31
Ik zou even de stroom eraf zetten en met powerknop/switch spelen en na kwartiertje weer proberen, verder even onderdelen testen in andere configuratie als dat mogelijk is.

Specs

• lvnielen
ik had even een tijdje geduld moeten hebben, na het typen van het vorige bericht stond hij ineens in zijn bios. Toen alles weer even goed gezet enzo... toen gereboot, ben ik me gaat aankleden en ondertussen staat hij weer in zijn windows....... :? :? alleen hij doet er een 15 min over voordat hij start! :X weet iemand daar een oplossing voor?

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:21
Ligt mss aan dat je GPU niet goed in het slot zit..Dat had ik met mijn 6800.Dus druk je vga kaart nog is goed aan

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 10:53:
P.S. Ik heb nog altijd trauma's van dat P4 logo (Ben ook nog eens AMD fan). Gelukkig is mijn beeldscherm meestal te traag met aanslaan dat ik hem normaal nooit zie. :)
offtopic:
Even zoeken naar een gemodde BIOS voor de 8080XL en dat logo is weg ;)

• lvnielen
amour021 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 11:02:
[...]

offtopic:
Even zoeken naar een gemodde BIOS voor de 8080XL en dat logo is weg ;)
je kan in de bios het logo uitzetten ;)

[ Voor 4% gewijzigd door lvnielen op 16-05-2005 11:03 ]

Verwijderd

lvnielen schreef op maandag 16 mei 2005 @ 11:03:
[...]

je kan in de bios het logo uitzetten ;)
Volgens mij gaat dat bij die medion dingen niet. Zoals ik al gezegd had, ik zie hem normaal nooit dus ik heb me er ook nooit echt druk om gemaakt. Alleen toen me pc dus niet wilde starten zoals bij de topic starter. Volgens mij hebben we nu wel genoeg offtopic gehad. :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:38

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Het is de bedoeling dat je zelf eerst eea uit gaat proberen voordat je een topic op GoT opent. Voordat je overgaat tot een topic te openen hoor je iig uitgezocht te hebben aan welk component het probleem ligt. Hoogstwaarschijnlijk hoor je dan niet in Overige Hardware, maar in een ander subforum te zitten. Dat doe je door gewoon logisch stap voor stap de onderdelen af te lopen. Zie hier voor tips hoe:

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Pas als je dat alles geprobeerd hebt, is een topic te overwegen, maar post dan wel exacte specs en ook exact wat er gebeurt als je de stappen in de troubleshooter volgt.

[ Voor 4% gewijzigd door dion_b op 16-05-2005 11:55 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.