Hallo,
'K ben net begonnen met 'n website te designen voor mezelf, en eerst ben ik begonnen in HTML.
Eerst heb ik de validator van w3c erop gezet. Pagina goedgekeurt. Hetzelfde met m'n CSS code.
Het probleem is dat er zo'n grijze rand onderkomt in IE ( ik weet het, sullige vraag, maar ik ben 'n perfectionist ) ( zie de menu ). Voor de rest werkt het goed in alle andere browsers.
Ik heb hier niet alle tien de deeltjes geplaatst omdat het simpelweg veruit allemaal hetzelfde is.
css:
weet iemand hiervoor een oplossing?
EDIT:
was 'n link vergeten voor degenen die het interesseerden
[antispam]linkje[/antispam]
'K ben net begonnen met 'n website te designen voor mezelf, en eerst ben ik begonnen in HTML.
Eerst heb ik de validator van w3c erop gezet. Pagina goedgekeurt. Hetzelfde met m'n CSS code.
Het probleem is dat er zo'n grijze rand onderkomt in IE ( ik weet het, sullige vraag, maar ik ben 'n perfectionist ) ( zie de menu ). Voor de rest werkt het goed in alle andere browsers.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <td><div class="home">
<a href="#">
[img]"Layout/pics/home.jpg"[/img]
</a>
</div></td> |
Ik heb hier niet alle tien de deeltjes geplaatst omdat het simpelweg veruit allemaal hetzelfde is.
css:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| * html a:hover {visibility:visible}
.home {
background-image: url("http://members.lycos.nl/hard2tweak/Layout/pics/homeR.jpg");
height: 39px;
width: 102px;
}
.home a {display:block }
.home a:hover img{visibility:hidden} |
weet iemand hiervoor een oplossing?
EDIT:
was 'n link vergeten voor degenen die het interesseerden
[antispam]linkje[/antispam]
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 01:32 ]