Goede avond/nacht mede tweakers, ik zit met een probleem. Ik heb de volgende c++ code geschreven in microsoft visual c++ 6.
Heel simpel, heel basic en toch krijg ik hem niet aan de praat. Met het compilen krijg ik de volgende melding van hDLLSerial :
Maar van hDLLParallell heb ik geen last, en doet het prima. Beide files staan in de debug map. hDLLSerial staat niet als alleen lezen of verborgen.
Ik heb getracht te achterhalen wat dit bericht nou betekend, maar ben eigenlijk nergens wijzer geworden, weet iemand wat dit betekent en hoe ik het op kan lossen ?
alvast bedankt.
ps:
Ik ben een beginnende programmeur, so take it easy, take a sisi
C++:
1
2
3
4
5
| HINSTANCE hDLLSerial = LoadLibrary("port.dll"); HINSTANCE hDLLParallell = LoadLibrary("io.dll"); ASSERT (hDLLSerial); ASSERT (hDLLParallell); |
Heel simpel, heel basic en toch krijg ik hem niet aan de praat. Met het compilen krijg ik de volgende melding van hDLLSerial :
code:
1
| LDR: LdrpWalkImportDescriptor() failed to probe D:\Mijn documenten\Visual C++\I2C2\Debug\port.dll for its manifest, ntstatus 0xc0000005 |
Maar van hDLLParallell heb ik geen last, en doet het prima. Beide files staan in de debug map. hDLLSerial staat niet als alleen lezen of verborgen.
Ik heb getracht te achterhalen wat dit bericht nou betekend, maar ben eigenlijk nergens wijzer geworden, weet iemand wat dit betekent en hoe ik het op kan lossen ?
alvast bedankt.
ps:
Ik ben een beginnende programmeur, so take it easy, take a sisi