Ik heb zojuist 2 vcd's naar mijn computers gekopieerd met de bedoeling om ze op 1 dvd te zetten. Op elke vcd staan 3 mpg-bestanden. Met TMPGEnc heb ik deze inmiddels tot 1 mpg-bestand samengevoegd, maar ik kwam er net pas achter dat ik toch eigenlijk wel de mogelijkheid wil behouden om van chapter naar chapter te gaan. Welk (gratis?) programma kan ik hiervoor gebruiken?
Ik weet dat VCDeasy makkelijk is, maar dat programma heb ik niet en ik weet ook niet of je, nadat je chapters hebt gemaakt, het bestand nog met behoud van de chapters naar dvd is te branden.
Het mooiste zou dus eigenlijk zijn wanneer ik een programma zou hebben waarmee ik de 6 afzonderlijke mpg-bestanden voorzien van een soort index, in 1 keer naar dvd kan branden.
Heeft iemand enig idee hoe ik dat moet doen? Alvast super bedankt!
Ik weet dat VCDeasy makkelijk is, maar dat programma heb ik niet en ik weet ook niet of je, nadat je chapters hebt gemaakt, het bestand nog met behoud van de chapters naar dvd is te branden.
Het mooiste zou dus eigenlijk zijn wanneer ik een programma zou hebben waarmee ik de 6 afzonderlijke mpg-bestanden voorzien van een soort index, in 1 keer naar dvd kan branden.
Heeft iemand enig idee hoe ik dat moet doen? Alvast super bedankt!