[Acronis True Image Server] task draaien met beperkte rechte

Pagina: 1
Acties:

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
in Acronis True Image Server heb ik een shelduled task ingesteld om iedere keer als ik inlog een incremental backup maakt. dit gaat onder 2 account met alle rechten goed. maar deze taak wil ik ook draaien in een acount met beperkte rechten. en daar gaat het fout. wat heb ik geprobeerd om het draaiend te krijgen:
-bij run in regedit staat 2 programma's die worden gestart van acronis. deze heb ik laten starten met administrator rechten via tqcrunas
-de service van acronis laten aanmelden met het administrator account.

het programma wil gewoon niet starten. ook heb ik in geplande taken gekeken maar daar staat hij niet bij. ik weet dus niet hoe Acronis True Image Server deze taken start. en weet daarom dus ook niet hoe ik hem onder administrator rechten laat draaien.
weet iemand het wel?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kun je de account zonder rechten geen 'backuprechten' geven? Verder; waarom schedule je dit in een account met beperkte rechten; wat is je doel daarmee?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Avvd
  • Niet online
omdat die eigenlijk altijd gebruikt word. en er moet iedere dag minimaal 1 backup gemaakt worden. en de administrator account wordt bijna nooit gebruikt

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Gewoon lid maken van 'Backup operators', die overriden alle security voor backupdoeleinden. Anders zou read over alle files en het hele register denk ik ook wel voldoen, al ben ik daar niet zeker van.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Avvd
  • Niet online
het heeft helaas niet geholpen
hij start gewoon totaal niet