Heb zins donderdag Planet Internet ADSL Comfort.
Van velle mensen gehoord dat het allemaal vlot werkt en zonder problemen.
Donderdag kreeg ik mijn modem binnen en ben toen direct aan het installeren gegaan.
Zonder enige moeite kwam de modem online op onze ISDN lijn.
Helaas is internet zo super traag dat het wel lijkt dat ik op een telefoon lijn zit.
Soms is hij snel (vooral met hele kleine bestanden) en dan haal ik de normale snelheid 336 kb/s
Dit zegt Speedtest.nl trouwens ook.
Maar het is toch niet normaal om 2 minuten moeten wachten totdat de flash filmpje van kpn.com binnen is en een minuut nodig heb om GoT te openen?
Met Multikabel hadden we hier totaal geen last van.... was alles super snel maar wegens omstandigheden moesten we over naar ADSL... maar heb er nu erg spijt van
Gegevens van situatie:
KPN ISDN
Planet Internet Comfort
3200 / 768
Speedtouch 510i -> Linksys wrt54g (computers draadloos)
Speedtouch 510i -> Linksys wrt54g -> switch (computers boven)
De wrt54g staan de router functie's uit en zit de modem utp gewoon in een normale poort en niet in de WAN poort.
Heb ook al getest zonder de router en switch maar dat helpt niks!
Van velle mensen gehoord dat het allemaal vlot werkt en zonder problemen.
Donderdag kreeg ik mijn modem binnen en ben toen direct aan het installeren gegaan.
Zonder enige moeite kwam de modem online op onze ISDN lijn.
Helaas is internet zo super traag dat het wel lijkt dat ik op een telefoon lijn zit.
Soms is hij snel (vooral met hele kleine bestanden) en dan haal ik de normale snelheid 336 kb/s
Dit zegt Speedtest.nl trouwens ook.
Maar het is toch niet normaal om 2 minuten moeten wachten totdat de flash filmpje van kpn.com binnen is en een minuut nodig heb om GoT te openen?
Met Multikabel hadden we hier totaal geen last van.... was alles super snel maar wegens omstandigheden moesten we over naar ADSL... maar heb er nu erg spijt van
Gegevens van situatie:
KPN ISDN
Planet Internet Comfort
3200 / 768
Speedtouch 510i -> Linksys wrt54g (computers draadloos)
Speedtouch 510i -> Linksys wrt54g -> switch (computers boven)
De wrt54g staan de router functie's uit en zit de modem utp gewoon in een normale poort en niet in de WAN poort.
Heb ook al getest zonder de router en switch maar dat helpt niks!
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 00:08 ]