Toon posts:

[17" TFT] beste 17" TFT <250 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een tweede monitor aan te schaffen voor een dual monitor setup. Nu zie ik tot mijn (aangename) verassing dat er tegenwoordig behoorlijk veel 17inch TFT schermen beschikbaar zijn onder de 250 euro.

Ik heb op het internet een aantal reviews gelezen, maar ik ben toch meer geinteresseerd in wat GOT ziet als de beste 17 inch TFT onder de 250 euro. Bij de gebruikers thuis is er meer bekend over de kwaliteit van de schermen in de praktijk (problemen met kapotte pixels en productiekwaliteit van de verschillende modellen e.d.). Ik zou daarom graag van jullie willen weten wat jullie in deze prijsklasse als beste monitor zien.

Een kantekening hierbij is dat het beeldscherm gebruikt gaat worden in een situatie waar reponse tijd minder belangrijk is dat kijkhoek en beeldkwaliteit. Nu is het niet zo dat ik hiermee bedoel dat ghosting prima is, maar 16ms is voor mijn situatie al prima.

Bij voorbaat dank voor jullie reacties :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Graag zien we watvoor vooronderzoek je gedaan hebt, welke monitoren je geselecteerd hebt en waarom. Op deze manier wordt het topic wel erg algemeen :)

Dit topic is gesloten.