Probleem met Gigabyte GV-NX66T128VP 128 MB, PCI Express x1

Pagina: 1
Acties:

• sjobiscity
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-05 08:13
ik heb een probleem met mijn videokaart, namelijk een passief gekoelde 6600 gt van gigabyte. ding doet t prima, ik haal 3300 benchmarks ('05).
alleen heb ik een probleem met opstarten. als ik m'n opstart en hij heeft windows geladen, springt m'n monitor ineens op standby. Precies op het stuk dat je normaal je account moet aanklikken en je je password in moet tikken. Ik heb een vrij oude 17" monitor crt van nec. Nog met zo'n oude vga aansluiting, zo'n blauwe zegmaar.
Geen idee hoe ik het op moet lossen.

Ik hoorde van iemand dat ie misschien at random z'n poort koos, zit ook een dvi port op, dus ik heb dat verloopje erop gezet, maar hij bleef in standby.

Ik heb als videodrivers forceware 66. nog wat geinstalleerd, scheen goed te zijn voor games :).

Windows XP uiteindelijk geupgrade naar sp2 en alle updates, maar ook dat mocht niet baten .

Iemand enig idee?

Hij doet dit trouwens at random lijkt wel, want als het gebeurd reset ik m, en dan doet ie het wel. Soms moet ik m 2 keer resetten, soms helemaal niet. Maar al dat gereset lijkt me niet goed voor m'n pc.

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:18

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Probeer toch eens je driver te updaten.