de titel spreekt boekdelen maar ik wil dat wachtwoord weg hebben is er een manier om er toch achter te komen formatteren hielp niet
Kun je het niet resetten met het programma via wat je er een wachtwoord op heb gekregen.
There is no place like ::1
Over wat voor beveiliging spreek je dan en wat voor merk mmc kaart. En hoe heb je dat wachtwoord er op gezet ? ietsje meer info ajb.
No signature found
Verwijderd
heb net op me tel gekeken, je kan alleen de wachtwoord verwijderen als je die weetswampy schreef op zondag 15 mei 2005 @ 21:57:
Kun je het niet resetten met het programma via wat je er een wachtwoord op heb gekregen.
@TS: probeer ff alle wachtwoorden die je zoal gebruikt voor bijv: msn, je eigen email en ga zo maar door
ok ga ik tryen , maar zoals eerder gezegd dus je moet het wachtwoord hebben om het te verwijderen hahaiH8 schreef op zondag 15 mei 2005 @ 22:04:
google eens op MMC-Medic of MMC-Tool en probeer 't daar eens mee.
Ik denk niet dat een topicstart als deze strookt met Algemene gedragsregels (Netiquette) #topicstartVerwijderd schreef op zondag 15 mei 2005 @ 21:54:
de titel spreekt boekdelen maar ik wil dat wachtwoord weg hebben is er een manier om er toch achter te komen formatteren hielp niet
Ik wil je dan ook vriendelijk doch dringend verzoeken om bovenstaand verhaal even door te nemen en daar in het vervolg rekening mee te houden.
Verder zie ik niet in wat dit topic in I&T doet, let erop dat je het juiste subforum voor vraag kiest.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()