[usb stick] Handige software voor public pc's

Pagina: 1
Acties:

• BKJ
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 11:07
Wat is nou handige software om op een usb stick te zetten voor computers waarbij je geen installatierechten hebt?

Ik trap af:

- Putty (handig om mijn servers te beheren)
- Portable FireFox (altijd je favo browser bij je met JOUW instellingen....)
- Miranda Messenger (MSN kloon: hoewel webmessenger.msn.com ook uitkomst biedt..)

(Niet alleen opsommen ajb, ook met een reden...)

Kamer huren

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zijn dit geen mooie beginnetjes:

[rml][ XP] Noem jouw favoriete XP-tooltjes[/rml]
Nuttige Windows progs

Het is vaker voorbijgekomen namelijk ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• BKJ
Maar dat gaat over software die je kan installeren.... Ik heb het over pc's waarop je eigenlijk niks mag.. :)

Kamer huren

Verwijderd

En de MicroSE Unite.MSE Lite browser is ook perfect voor USB sticks (test-fase)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2005 21:40 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

De meeste applicaties zijn gewoon bruikbaar als je ze op een USB disk installeerd en daarvandaan opstart op een ander PC hoor :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
hitchhacker schreef op zondag 15 mei 2005 @ 21:39:
[...]

Maar dat gaat over software die je kan installeren.... Ik heb het over pc's waarop je eigenlijk niks mag.. :)
Vergeet je dan niet dat je wellicht dan ook geen hardware mag/kan installeren ;) ?!

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

Verwijderd

Spider.007 schreef op zondag 15 mei 2005 @ 21:40:
De meeste applicaties zijn gewoon bruikbaar als je ze op een USB disk installeerd en daarvandaan opstart op een ander PC hoor :)
Dat doet mijn (gewone) browser ook, alleen laat deze dus wel persoonlijke info in het register / application data achter. De lite versie doet dat dus niet. :D
0xDEADBEEF schreef op zondag 15 mei 2005 @ 21:41:
[...]

Vergeet je dan niet dat je wellicht dan ook geen hardware mag/kan installeren ;) ?!
USB sticks werken meestal wel...

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2005 21:43 . Reden: quote invoegen ]

• BKJ
0xDEADBEEF schreef op zondag 15 mei 2005 @ 21:41:
[...]

Bij ons op de universiteit mag je wel USB sticks gebruiken :)

Kamer huren

• BKJ
Spider.007 schreef op zondag 15 mei 2005 @ 21:40:
Meeste programma's hebben toch registry settings nodig?

Kamer huren

Verwijderd

Op mijn stick staat onder andere Notepad++. Hierdoor kan ik overal waar ik ben alles in mijn favoriete editor doen.

Zipje downloaden en dan uitpakken en op stick zetten. Verder start het ontzettend snel op en is het enorm klein, wat wil je nog meer?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

trillian.
versie .74 werkt ook gewoon zonder dat er een register aangemaakt is oid. Op die manier kun je voor zowel msn als icq je eigen buddies meeslepen :)

en naast portable firefox is er ook portable thunderbird/phoenix
gewoon je mail op je usb stick :)

[ Voor 25% gewijzigd door TERW_DAN op 15-05-2005 21:52 ]

• BKJ
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2005 @ 21:49:
Op mijn stick staat onder andere Notepad++. Hierdoor kan ik overal waar ik ben alles in mijn favoriete editor doen.

Zipje downloaden en dan uitpakken en op stick zetten. Verder start het ontzettend snel op en is het enorm klein, wat wil je nog meer?
Als ie ok nog de optie had om de bestanden te uploaden of remote te werken was ik om :)

Kamer huren

Pagina: 1