Toon posts:

norton installatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb zojuist opnieuw XP geïnstalleerd op een nieuwe hdd.
Alles verliep zoals het zou moeten lopen.
Ik heb ook diverse proggies geïnstalleerd.
Echter als ik nu Norton wil installeren gaat het nieut goed.

De norton CD wordt wel gelezen en je ziet ool welke bestanden er op de CD staan.
Als ik "norton 2005 installeren" aan klik gebeurd er verder niets.
Ik hoor dan ook de cd-rom niet draaien
Heeft iemand enig idee wat er mis zou kunnen zijn.

M vr gr

Roderikjan

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Norton is Norton AntiVirus 2005? Norton/Symantec verkoopt namelijk wel meer dan dat :+

Verder: krijg je iets van meldingen in je event log? Gaat er een proces lopen? Wat als je de CD eerst naar de HDD kopieert en installeert andere software wel van CD?

Je geeft te weinig info om meer te zeggen dan "nog eens proberen" ;)

offtopic:
Als je meer info geeft zal de topictitel nog wat worden bijgewerkt, een duidelijke topictitel en een duidelijk topic leveren eerder een duidelijke oplossing.

Los daarvan: op de support site van Symantec staat een heel artikel over dit probleem. Dat herhalen lijkt me overbodig, dus geef even aan wat je al hebt geprobeerd en of en welke zaken in dat item (2004092814514406) van belang zijn zodat we niet enkel herhalen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
sorry,

inderdaad is het norton antivirus 2005

Ik heb geprobeerd om het opnieuw te proberen.
Firewall uitgeschakeld
Opnieuw opgestart

Ik heb geen enkel idee waar het zou kunnen zitten.
Op mijn andere pc werkt de cd namelijk wel.
F_J_K schreef op zondag 15 mei 2005 @ 21:41:
Norton is Norton AntiVirus 2005? Norton/Symantec verkoopt namelijk wel meer dan dat :+

Verder: krijg je iets van meldingen in je event log? Gaat er een proces lopen? Wat als je de CD eerst naar de HDD kopieert en installeert andere software wel van CD?

Je geeft te weinig info om meer te zeggen dan "nog eens proberen" ;)

offtopic:
Als je meer info geeft zal de topictitel nog wat worden bijgewerkt, een duidelijke topictitel en een duidelijk topic leveren eerder een duidelijke oplossing.

Los daarvan: op de support site van Symantec staat een heel artikel over dit probleem. Dat herhalen lijkt me overbodig, dus geef even aan wat je al hebt geprobeerd en of en welke zaken in dat item (2004092814514406) van belang zijn zodat we niet enkel herhalen :)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:53
mischien zit je wel onder de virussen en wil norton daarom niet installen :?

online virusscanner proberen http://housecall.trendmicro.com/

A wise man's life is based around fuck you