Toon posts:

iTouch compatibiliteitsprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Enkele ogenblikken geleden heb ik mijn PC geformatteerd, zoals ik altijd eens in de paar maanden doe. Ik wilde zoals gebruikelijk iTouch software installeren voor mijn Logitech Internet Navigator toetsenbord. Ik draai Windows XP.

Toen ik de nieuwste drivers had gedownload en de boel wilde installeren, kreeg ik het volgende bericht te zien:
Deze software is helaas niet compatibel met uw besturingssysteem. De basisfuncties van uw apparaat blijven werken. Het installatieprogramma wordt nu afgesloten.
Ik heb dit werkelijk nog nooit meegemaakt. Ik weet 100% zeker dat ik de Windows XP drivers heb gedownload.

Weet iemand wat er aan de hand is en hoe ik dit probleem op kan lossen? Bij voorbaat hartelijk dank!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Probeer anders nog eens opnieuw de drivers te downloaden zou ik in de eerste instantie zeggen. Wat je daarnaast ook nog zou kunnen doen is het setup bestand uitpakken met een willekeurig zip-programma. Vervolgens zou je op die manier de setup nog een keer kunnen starten, of de drivers via de device manager te installeren. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Verwijderd

Topicstarter
Renegade schreef op zondag 15 mei 2005 @ 20:51:
Probeer anders nog eens opnieuw de drivers te downloaden zou ik in de eerste instantie zeggen. Wat je daarnaast ook nog zou kunnen doen is het setup bestand uitpakken met een willekeurig zip-programma. Vervolgens zou je op die manier de setup nog een keer kunnen starten, of de drivers via de device manager te installeren. :)
Ik heb dat alles ook al geprobeerd, tevergeefs. Nu heb ik een oude installatie CD van Logitech iTouch gevonden en geïnstalleerd. Nu werden de drivers wel geïnstalleerd, alleen mijn iTouch knoppen doen het nog steeds niet.