Toon posts:

Internet Abbonoment

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Ik ben opzoek naar een internet provider/abonoment.
Nu heb ik op de volgende site een leuk abonoment gezien:http://signup.solcon.nl/dsl/product_specs.php
De kosten van dit abonoment zijn € 25.17 per maand met een snelheid van 3072/1024. Nu is mijn vraag: Is dit een goed abonoment. En komen hier nog meer kosten bij? Zoals het betalen aan mijn KPN?
Bedankt alvast.
Als er onduidelijkheden zijn hoor ik het graag :).
Groeten

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
We stellen het altijd op prijs als je eerst zelf zoekt en je vragen zien eruit alsof je dat nog niet hebt gedaan. Je kan beter eerst zelf zoeken.

Mocht je er uiteindelijk niet uitkomen dan kun je het hier altijd nog vragen. Maar lees dan eerst even de huisregels door :).

Verwijderd

Topicstarter
wwillem schreef op zondag 15 mei 2005 @ 20:01:
We stellen het altijd op prijs als je eerst zelf zoekt en je vragen zien eruit alsof je dat nog niet hebt gedaan. Je kan beter eerst zelf zoeken.

Mocht je er uiteindelijk niet uitkomen dan kun je het hier altijd nog vragen. Maar lees dan eerst even de huisregels door :).
Ik heb aan enkele mensen gevraagd. Wat ik zou willen doen is of KPN of een andere dergelijke internet provider bellen en daar mijn vragen stellen maar 1: Vaak kost dit een hoop telefoon kosten. en 2: Het is Zondag...en ik neem aan dat ze niet opnemen. Morgen is het pinksteren en ook dan denk ik dat de mensen mij niet van dienst kunnen zijn.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Lijkt mij niet de bedoeling dat men hier vragen gaat stellen als deze inderdaad. Dan wordt het een beejte vol ;)

Solcon heeft vast een help/inforatiedesk die je de antwoorden kan geven.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.