Toon posts:

Asus A4764 gaat niet aan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een raar probleem met mijn spiksplinternieuwe Asus A4764 laptop. De laptop gaat namelijk niet aan wanneer ik de stroomkabel er niet in doe en dus op de batterij poog op te starten. Er gebeurd gewoonweg helemaal niets.
De batterij is volledig opgeladen (100% in Windows, zie hem ook chargen als hij leeg is), en ik kan ook gewoon werken als ik de stroom eraf haal. Ook een soft reboot op de batterij is geen probleem. Maar een cold boot op de batterij -> helemaal niets.
Bijkomend probleem (wat er ongetwijfeld mee te maken geeft) is dat de laptop niet oplaad wanneer de laptop niet aan staat. Lijkt me toch ook raar dat je hem aan moet zetten om op te kunnen laden... :?

Mis ik een of andere instelling ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 09:37
Heb je de batterij er dan wel goed in? Kijk eens of er misschien stof oid in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij deze laptop kun je de batterij er niet uithalen zonder te schroeven. De batterij zat er al in vanuit de fabriek, ik heb de laptop niet open gehad (dat doe ik ook liever niet omdat dit wel eens een garantiegeval zou kunnen zijn). Bovendien doet de batterij het prima, ik kan immers gewoon op de batterij werken, en ook booten. Helaas alleen niet cold-booten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er inmiddels achter. Links zit een lock/unlock battery knop. Volgens de manual staat deze rechts op "on". Maar in de praktijk is het dus andersom...
Topic kan dus dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 09:37
Misschien is het dan niet gek om Asus hiervan op de hoogte te stellen, dan kunnen ze dat aanpassen.