Een vriend van me heeft een sony vaio pcg-fr315s notebook. Nu is van de week zijn dvd +/- rw overleden. Of ie echt dood is durf ik nog neit te zeggen, ik heb hem nog niet gezien, maar ga er vanuit dat ie echt stuk is. Onderop zitten volgens hem geen schuifjes om de rewriter makkelijk te vervangen. De laptop zal dus open moetten. Is dit een beetje makkelijk te doen? Ik heb namelijk nog nooit een laptop open gemaakt.
Is het mogelijk om er dan zoiets in te zetten? Ik weet namelijk niet of dit universeel is en sony a la compaq z'n eigen maatvoering en aansluitingen heeft bedacht.
Een externe brander wil hij niet, omdat de laptop dan niet meer mobiel is. Maar als de laptop terug zal moetten naar sony voor een reparatie a 300 eurie denk ik dat hij hier toch wel voor gaat.
Is het mogelijk om er dan zoiets in te zetten? Ik weet namelijk niet of dit universeel is en sony a la compaq z'n eigen maatvoering en aansluitingen heeft bedacht.
Een externe brander wil hij niet, omdat de laptop dan niet meer mobiel is. Maar als de laptop terug zal moetten naar sony voor een reparatie a 300 eurie denk ik dat hij hier toch wel voor gaat.