omdat ik nou alwéér een deuk in mn mooie auto hebt door het waarschijnlijk toedoen van spelende kinderen gaat ik nou verdere maatregelen nemen,ik ga dus gewoon constant met een camara mn auto opnemen met de pc zodat ik de volgende keer precies kan zien wie die schade maakt (want nu weet ik dat dus niet)
de webcam komt achter mn raam op het kozijn en kijkt zegmaar naar mn auto
mn auto staat wel in het zicht als ik uit het raam kijk,ik schat 20 meter vanuit mn raam op de 2e naar de auto toe.
nu wou ik dit met een webcam doen en een grote hdd (heb nog een 120gb)
maar wat voor webcam zou ik hiervoor moeten nemen? ik wil alles graag haarscherp op die afstand en het liefst een goede fps,iets van toch wel 20fps denk ik.
en hoe zit het met snacht's?
moet ik dan een ir schijnwerper plaatsen ofzo?
ik kan maar weinig vinden hierover,al helemaal geen voorbeelden hoe de kwaliteit eruit gaat zien
de webcam komt achter mn raam op het kozijn en kijkt zegmaar naar mn auto
mn auto staat wel in het zicht als ik uit het raam kijk,ik schat 20 meter vanuit mn raam op de 2e naar de auto toe.
nu wou ik dit met een webcam doen en een grote hdd (heb nog een 120gb)
maar wat voor webcam zou ik hiervoor moeten nemen? ik wil alles graag haarscherp op die afstand en het liefst een goede fps,iets van toch wel 20fps denk ik.
en hoe zit het met snacht's?
moet ik dan een ir schijnwerper plaatsen ofzo?
ik kan maar weinig vinden hierover,al helemaal geen voorbeelden hoe de kwaliteit eruit gaat zien