Ik heb daarjuist wat opzoekwerk verricht naar newstrackers die tweakers.net nieuws weergeven. Ik heb er een aantal gevonden en geïnstalleerd maar geen enkel die me kan bekoren gevonden
Ik zoek namelijk een newstracker die het nieuws in een soort balk toont, het nieuws moet dan voorbijscrollen zoals je vaak ziet bij beurscijferers die voorbij vliegen over je tvscherm in een balk. De meeste programma's die ik geprobeerd had tonen het nieuws gewoon onder elkaar in een appart venster. Bestaat er zo'n programma dat dit al scrolled in een balk weergeeft en kan iemand me vertellen waar ik het kan vinden. Het is echt niet zo dat ik er gemakkelijk probeer vanaf te geraken. Ik weet dat het gewaardeerd wordt als je eerst zelf opzoekwerk verricht. Dit heb ik echt gedaan maar zonder resultaat.
Je zou http://www.rssnewsticker.com/ kunnen proberen.
Ik pas je topictitel even aan; met de juist definitie kom je namelijk best ver: [google=rss newsticker] 
newstracker voor tweakers.net > Gezocht - RSSreader in newstickervorm *
newstracker voor tweakers.net > Gezocht - RSSreader in newstickervorm *
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Hey bedankt,
Die newsticker is exact het programmaatje dat ik bedoelde. Nu verlies ik niet de tijd om telkens die newsitems te checken op de site maar zie ik ze handig voorbijscrollen. Echt een super programmaatje!
Die newsticker is exact het programmaatje dat ik bedoelde. Nu verlies ik niet de tijd om telkens die newsitems te checken op de site maar zie ik ze handig voorbijscrollen. Echt een super programmaatje!