Toon posts:

Zombie muis ?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een eigenaardigheid voor met mijn logitech optische muis met draad. Het is een doodeenvoudige
LOGITECH PILOT Black Optical Mouse OEM. Het rode licht binnenin de muis blijft aanstaan na het uitzetten van de computer. Bij een zelfde type muis bij een andere computer heb ik dit niet voor. Hoe kan dit? Waar haalt die muis de stroom vandaan? Ik zou liever hebben dat dat rode licht uitgaat. Hij steekt in de PS/2 poort. Mobo: ASUS A7V333. Kan het een bios instelling zijn mss?

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:33

Cyphax

Moderator LNX
Da's hetzelfde verhaal als keyboard lampje blijft branden aan denk ik :)

Saved by the buoyancy of citrus

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Er zit in je BIOS waarschijnlijk ergens een optie waar je kunt instellen of je na het uitschakelen nog stroom op je USB poorten wilt hebben.

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-02 23:46
Ikzelf heb een MS Muisje, maar daar blijft ook altijd het lampje van branden. Zo hoort dat. Misschien dat bij je andere moederbord de spanning van de PS/2 poort d'r af gaat, of je moet een USB poort gebruiken voor die Muis. Maar zover ik weer hoort dat.
Op een PS/2 poort blijft altijd spanning staan. (Kan je 's nachts je mobieltje meer opladen :*) )

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-02 21:00
in de bios zit vaak een optie of je de computer wil laten opstarten als je op een knop op je keyboard of muis klikt
als je die uit zet zal het licht waarschijnlijk ook uit gaan.

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:38

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

+5VSB

Zoek daarop en alles wordt duidelijk ;)
(of lees gewoon de link van Cyphax door...)

Iig is dit al vaak genoeg voorbij gekomen

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.