[XP] 'Waarschuwing voor LCD-scherm'

Pagina: 1
Acties:

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik speel tegenwoordig weer een wat ouder spel op mijn laptop. Maar telkens als ik het spel(Starcraft) start krijg ik een irritante melding in het scherm. Het bericht geeft aan dat de resolutie te laag is voor optimale prestaties. Zie onderstaande afbeelding.
Afbeeldingslocatie: http://img129.echo.cx/img129/8295/lcdschermresolutie2ze.jpg
Erg leuk maar voordat ik dat aanvinkvakje kan aanklikken, is hij al verdwenen. Ga ik weer terug naar het spel, krijg ik het bericht weer.
Weet iemand hoe ik dit uit kan zetten? Aanvinken lukt dus niet.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Het gaat hier over Windows XP? Dan zet ik dat even in je topic titel (zoals we van jou ook verwachten- zie de Windows Operating Systems Policy) :)

• robbertb
  • Niet online
elevator schreef op zondag 15 mei 2005 @ 18:28:
Het gaat hier over Windows XP? Dan zet ik dat even in je topic titel (zoals we van jou ook verwachten- zie de Windows Operating Systems Policy) :)
Ja, sorry vergeten te vermelden.

Verwijderd

Kun je niet gewoon zelf de resolutie van je desktop veranderen, zodat je dan zo'n schermpje krijgt, waarna je het vinkje aan kunt kruisen?

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-03 17:28

ThaHandy

Discovery Channel

LCD scherm drivers gebruikt?

• robbertb
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2005 @ 18:31:
Kun je niet gewoon zelf de resolutie van je desktop veranderen, zodat je dan zo'n schermpje krijgt, waarna je het vinkje aan kunt kruisen?
Dit helpt inderdaad. Ik kon me niet herinneren dat je dan ook die melding zou krijgen.
Maar bedankt. deze kan dicht
Pagina: 1