Toon posts:

[XP] PC valt uit bij downloaden*

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit is een vervolg op deze: [rml][ XP] Pc start niet meer op*[/rml]

Ik had de pc opgestuurd omdat ik windows zp niet meer kon installeren (bleef halverwege vastlopen) en al van alles had geprobeerd.
Toen kreeg ik te horen dat ik volgens hun 4 gaten in de vga kaart heb geboord (heb er wel nieuwe koeling opgezet maar hiervoor hoefde ik niet te boren) waardoor de garantie was verlopen, dit is helemaal niet waar dus heb ik er achteraan gebeld.

Gister heb ik de pc terruggestuurd gekregen, met een papier waarop stond dat de vga kaart vervangen is. Na mijn idee is deze helemaal niet vervangen, omdat de stillere koeling die ik er op had gezet ook op deze kaart zit, en ook de stikkertjes die ik op de oude kaart had geplakt zitten op deze...

En nu blijft windows weer steeds hangen/herstarten. Dit gebeurd alleen wanneer ik iets download oid (iets naar de HD schrijf dus).

Ik krijg ook een error:

"Disk failed
Disk location: controller 0, channel 0... nog wat"

Hierna verschijnt een blauw scherm die ik maar even kan zien omdat de pc hierna herstart.

Hier staat iets met: "Kernel_Data_Inpage"

Ook vreemd dat ze windows xp al geinstalleerd stond toen ze hem opstuurden en wel op een volgens mij vreemde manier.
De opstelling ziet er nu zo uit:

C:\ FAT32 | Primair | active
D:\ NTFS | Primair | none -> hierop staat windows geinstalleerd.
E:\ NTFS | logical | none

Kan het zo zijn dat op deze manier windows wel zonder problemen kon installeren?

En waar ligt het probleem bij het vast lopen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik ga - wederom - het OS in je topic titel zetten - kan je daar volgende keer zelf op letten? :)

Ga verder even met een tooltje uit de Opslagmedia & I/O Controllers FAQ aan de slag om te zien of je harddisks geen fouten bevatten :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit topic is gesloten.