"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Is dat niet een (enorm) verlies van inkomsten nu voor t.net?Remy schreef op zondag 15 mei 2005 @ 17:46:
De banners zijn voorlopig uitgeschakeld hoorde ik eerder van crisp: de ad-server (of service) gaf nogal wat moeilijkheden, vandaar
Ik heb weleens een statement gelezen waarin men zei dat het forum sowieso bijna geen inkomsten leveren, en met name exchange banners zijn.DaMorpheus schreef op zondag 15 mei 2005 @ 19:17:
[...]
Is dat niet een (enorm) verlies van inkomsten nu voor t.net?
Ik kan er naast zitten maar in dat geval zou het met verlies van inkomsten wel meevallen.
Saved by the buoyancy of citrus
exchange banners? Ik heb nog nooit een t.net banner ergens op internet gezienCyphax schreef op zondag 15 mei 2005 @ 19:19:
[...]
Ik heb weleens een statement gelezen waarin men zei dat het forum sowieso bijna geen inkomsten leveren, en met name exchange banners zijn.
Ik kan er naast zitten maar in dat geval zou het met verlies van inkomsten wel meevallen.
De frontpage ads worden direct door webads gelevert en daar zijn geen problemen mee.
Dat was voordat we voor het forum overstapten op adremedy als bannerprovider. De huidige bannering op GoT levert gelukkig wel iets op.Cyphax schreef op zondag 15 mei 2005 @ 19:19:
[...]
Ik heb weleens een statement gelezen waarin men zei dat het forum sowieso bijna geen inkomsten leveren, en met name exchange banners zijn.
[ Voor 49% gewijzigd door crisp op 15-05-2005 19:31 ]
Intentionally left blank
Daniel in "Ad met geluid irritant."DaMorpheus schreef op zondag 15 mei 2005 @ 19:19:
[...]
exchange banners? Ik heb nog nooit een t.net banner ergens op internet gezien
Ahh dus nu mis je wel inkomsten? Is dat te verhalen op de adverteerder? Immers, zij geven problemen toch?crisp schreef op zondag 15 mei 2005 @ 19:28:
Dat was voordat we voor het forum overstapten op adremedy als bannerprovider. De huidige bannering op GoT levert gelukkig wel iets op.
[ Voor 41% gewijzigd door Cyphax op 15-05-2005 19:35 ]
Saved by the buoyancy of citrus
Waarom hebben jullie niet voor zowel FP als got dezelfde banner-boer?crisp schreef op zondag 15 mei 2005 @ 19:28:
De adremedy server is al sinds gisteren onbereikbaar om nog onbekende reden, derhalve hebben we de banners maar uitgezet omdat het enkel toch maar timeouts opleverde.
De frontpage ads worden direct door webads gelevert en daar zijn geen problemen mee.
[...]
Dat was voordat we voor het forum overstapten op adremedy als bannerprovider. De huidige bannering op GoT levert gelukkig wel iets op.
Omdat webads nagenoeg geen interessante bannercampagnes kon leveren voor het forum, en adremedy (overigens een dochter van webads) wel. Echter wel tegen lagere rates, maar beter iets aan inkomsten dan niets... (nou ja, dit weekend dus weer nietsDaMorpheus schreef op zondag 15 mei 2005 @ 19:34:
[...]
Waarom hebben jullie niet voor zowel FP als got dezelfde banner-boer?
[ Voor 5% gewijzigd door crisp op 15-05-2005 19:42 ]
Intentionally left blank
Niet alleen T.net mist inkomsten maar de adverteerder ook, doordat hun servers offline zijn verdienen ze ook niets.Cyphax schreef op zondag 15 mei 2005 @ 19:33:
Ahh dus nu mis je wel inkomsten? Is dat te verhalen op de adverteerder? Immers, zij geven problemen toch?
Het lijkt me dus sterk dat het te verhalen valt.
Als dit forum 48 uur offline was ging die echt wel klagen hoor!Wolfboy schreef op zondag 15 mei 2005 @ 19:44:
[...]
Niet alleen T.net mist inkomsten maar de adverteerder ook, doordat hun servers offline zijn verdienen ze ook niets.
Het lijkt me dus sterk dat het te verhalen valt.
Het viel mij ook al op, maar dan doordat mijn Firefox GoT nu stukken sneller rendert!crisp schreef op zondag 15 mei 2005 @ 19:41:
[...]
Omdat webads nagenoeg geen interessante bannercampagnes kon leveren voor het forum, en adremedy (overigens een dochter van webads) wel. Echter wel tegen lagere rates, maar beter iets aan inkomsten dan niets... (nou ja, dit weekend dus weer niets)
Met banners aan moest ik altijd enkele seconden wachten. Als ik bijvoorbeeld de topiclisting van de HK opvroeg zag ik 1 voor 1 de topicstitels voorbij komen. En nu is het *ploenk* en alles is in 1 keer klaar.
Nu is die net zo snel als het weergeven van Google zoekresultaten. Ik dacht altijd dat mij pc-tje de Nightlife-css niet echt aankon en dat ie daardoor traag was met het renderen.
Nu ben ik toch nieuwschierig hoe dit komt. Iemand een idee?
De bannercontent wordt normaal gesproken op het forum, net als op de frontpage, pas als laatste geladen. Ik merk zelf nauwelijks verschil.Sybr_E-N schreef op zondag 15 mei 2005 @ 20:38:
[...]
Nu ben ik toch nieuwschierig hoe dit komt. Iemand een idee?
Intentionally left blank
Ik zie ook al een dag of twee geen ads op de frontpage. En het maakt niets uit of ik IE of Opera gebruik.
Ben ik nou zo dom, of is de rest zo slim?
Nee hoor, alleen maar goed dat je het meldkoppie1 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 10:12:
Ik snij hierbij toch mijzelf een beetje in de vingers, maar het gaat toch om jullie inkomsten:
Dat zou niet zo moeten zijn want op de frontpage doen de banners (althans bij mij) het prima. Het moet dus iets op jouw pc zijn dat de banners tegenhoud. Misschien een entry in je hosts file of een stukje software - denk daarbij aan firewall software oid. Het feit dat het zowel in IE als in Opera zo is sluit een browser plugin/extensie eigenlijk wel uit.Ik zie ook al een dag of twee geen ads op de frontpage. En het maakt niets uit of ik IE of Opera gebruik.
Het is voor ons ueberhaupt wel handig om te weten welke software er allemaal standaard met bannerblock mogelijkheid is.
[ Voor 8% gewijzigd door crisp op 16-05-2005 11:02 ]
Intentionally left blank
Ik heb even op meerdere PC's gekeken, maar op mijn werk werktcrisp schreef op maandag 16 mei 2005 @ 10:59:
Misschien een entry in je hosts file of een stukje software - denk daarbij aan firewall software oid. Het feit dat het zowel in IE als in Opera zo is sluit een browser plugin/extensie eigenlijk wel uit.
Blijkt wel dat het in elk geval wel aan mij ligt, en niet een algemeen probleem is.
Ik heb me daar nog niet mee bezig gehouden, dus daar kan ik je niet verder mee helpen. Sorry.Het is voor ons ueberhaupt wel handig om te weten welke software er allemaal standaard met bannerblock mogelijkheid is.
Ben ik nou zo dom, of is de rest zo slim?
[rml][ bannerblocking] welke software kunnen banners blocken?[/rml]crisp schreef op maandag 16 mei 2005 @ 10:59:
Het is voor ons ueberhaupt wel handig om te weten welke software er allemaal standaard met bannerblock mogelijkheid is.
Vond het zelf ook wel handig om te weten namelijk, aangezien ik zelf ook banners reserveer op mijn websites.
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
ik zie al anderhalf jaar geen banners
Lekker zijn is een gave :)
Het duurde normaal gesproken makkelijk 5 tot 6 seconden voordat alles was gerenderd. Ik gebruik zelf nog windows98se en op mijn stage, waar ik niet last van dit probleem heb, win 2000.crisp schreef op zondag 15 mei 2005 @ 22:32:
[...]
De bannercontent wordt normaal gesproken op het forum, net als op de frontpage, pas als laatste geladen. Ik merk zelf nauwelijks verschil.
eea kan te maken hebben met het feit dat verschillende browsers op verschillende manieren renderen. In het geval van IE kan ik me voorstellen dat zelfs het onderliggende OS nog van invloed is. Ook kan het gebruikte template nog van invloed zijn. De oude paarse template (nog beschikbaar voor abonnees) is bijvoorbeeld table-based en gebruikt ook een geheel andere methode (iframe) om de banners in te laden.Sybr_E-N schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:06:
[...]
Het duurde normaal gesproken makkelijk 5 tot 6 seconden voordat alles was gerenderd. Ik gebruik zelf nog windows98se en op mijn stage, waar ik niet last van dit probleem heb, win 2000.
Zelfs 3rd party software (denk bijvoorbeeld aan een virusscanner) kan van grote invloed zijn.
Ik ken zelfs gevallen waarbij verouderde videodrivers een negatieve invloed hebben op rendersnelheid, en natuurlijk zijn er ook nog de onfortuinlijken die nog op een trage pc moeten werken...
[ Voor 18% gewijzigd door crisp op 16-05-2005 12:16 ]
Intentionally left blank
Jup, hou je cursor een boven zijn naam en je ziet dat zijn naam onderstreept wordt.'
Dat zijn dan abbo-ers
Verwijderd
Hey leuk dat wist ik nog niet...AW_Bos schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:23:
[...]
Jup, hou je cursor een boven zijn naam en je ziet dat zijn naam onderstreept wordt.'
Dat zijn dan abbo-ers.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
picsliquid-orange schreef op maandag 16 mei 2005 @ 14:24:
Ik heb een banner uitgeprint, uitgeknipt en op m'n scherm geplakt. Nu ziet GoT er een stuk beter uit.
rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!
Intentionally left blank
[ Voor 8% gewijzigd door AW_Bos op 17-05-2005 09:15 ]
Dat ligt aan jou denk ik dan. Gebruik je iets van Norton/Symantec oid?
Intentionally left blank
Hier zie ik ze ook nog niet terug ?
Norton staat wel aan , maar dat is alleen anti-virus... (hiervoor deden ze het wel)
Defunctus Deo Juvente
Intentionally left blank
misschien een nutteloze toevoeging, maar toch:HappyFun schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:18:
[...]
Hier dus ook XS4ALL (Internet Explorer) ..zal dus wel een DNS probleem zijn.
heb xs4all
Ctrl+F5 gedaan, geen adblock oid draaien
En ik zie geen ads.
nooit gedacht dat ik nog een de moeite zou doen om ads te kunnen zien
malleo omnia consentiunt
JaErkens schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:33:
Is deze wel te zien voor de XS4ALL mensen?
[afbeelding]
Intentionally left blank
Ik spoor veilig of ik spoor niet.
Afwachten maar, misschien dns probs?
Overigens zie ik de afbeelding van Erkens wel
Ah op die manierErkens schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:28:
[...]
ik denk dat ik weet waarom dat komt, dat plaatje komt bij akamai vandaan, maar het scriptje wat dat plaatje plaatst natuurlijk niet
[ Voor 46% gewijzigd door Nik op 18-05-2005 13:51 ]
ik denk dat ik weet waarom dat komt, dat plaatje komt bij akamai vandaan, maar het scriptje wat dat plaatje plaatst natuurlijk niet
Daar kon ik altijd op klikken en dan kwam ik weer bij de index terecht
bij mij welPhreak schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 19:50:
Ik zie ook geen plaatje van een CPU socket meer linksbovenin?
Daar kon ik altijd op klikken en dan kwam ik weer bij de index terecht
ah, dat wist ik niet (geen abo)Phreak schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 20:21:
[...]
Ja daar wel maar niet op GoTOp de plek waar voor non-abbo's de ads staan
overigens volgens jouw profiel ben je ook geen abo, denk dat het daar door komt misschien
Intentionally left blank
3 jaar crew geweest..
Maar als ik het goed begrijp: abbo of niet, je ziet geen socket plaatje @ GoT op dit moment?
Ik heb zojuist even de banners uitgezet d.m.v. de switch in mijn voorkeuren, en ik zie gewoon de socket hoor ?Phreak schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 21:12:
Maar als ik het goed begrijp: abbo of niet, je ziet geen socket plaatje @ GoT op dit moment?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Intentionally left blank
Op de FP heb je inderdaad nog een crew-abo; hier op GoT had je helemaal niets volgens de Admin.Phreak schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:27:
Maar dat is het nou juist, normaliter zie ik geen banners
Ik heb 'm daar ook maar even op crew-abo gezet, maar dat zal tzt wel worden omgezet in een ex-crew abo
Sowieso moet er op dat punt (crew-abo's en ex-crew-abo's) nog eea geautomatiseerd gaan worden...
[ Voor 24% gewijzigd door crisp op 18-05-2005 23:49 ]
Intentionally left blank
Want dat zie ik nog steeds niet
malleo omnia consentiunt
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()