Toon posts:

asus a8v deluxe en internet

Pagina: 1
Acties:
  • 15 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
weet eigenlijk niet of ik de vraag hier moet stellen, ik heb een probleem met mijn nieuwe pc ,het probleem is dat alles werkt maar helaas kan ik niet op internet,het moederbord met Marvel 88E8001 10/100 & Gigabit Ethernet werkt niet , ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan hij ziet gewoon niet dat de kabel erin zit van internet heb van alles gedaan mijn provider heeft ook al mee gekeken en die zegt dat het probleem bij mij ligt (geloof hem wel) ik denk dat ik een conflict heb weet alleen niet waar het aanligt ...

Help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerfist-yentl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:26

angerfist-yentl

vake bei te bange!

Staat hij aan in de BIOS ?

hier kun je de driver downloaden voor windows xp /2003

http://www.asus.com/suppo...name=lan64bit.zip~zaqwedc

[ Voor 79% gewijzigd door angerfist-yentl op 16-05-2005 14:15 ]

Vake bei te bange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zelf dat werkt niet weet iemand hoe ik de bios weer naar de begin stand kan brengen 0 fabriekstand0

tormato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doeternietoe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:24
Jumpertje en Batterijtje ;)
Of anders in je bios de optie Set Optimal settings

Vraag me alleen af of dat wel helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
niks werkt helppppppppppppp.......geen internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Welkom op GoT, tormato. :)

Je hebt al door gelukkig dat dit misschien niet de juiste plek is om de vraag te stellen.Je hetb het bij het goede eind; we hebben hiervoor een apart subforum; Internet & Telefonie. Tevens hebben we bepaalde andere gedragsregels; we verwachten van je dat je eerst de faqs doorneemt, voordat je de uitweg zoekt door een topic te starten. Naast de faq willen we ook dat je de search raadpleegt, zodat veelgestelde vragen op die manier snel beantwoord worden.

Ook verwachten we enige kennis van je; we zitten hier immers wel op tweakers.net. Mocht je sommgie dingen niet helemaal kunnen volgen, kijk dan bijvoorbeeld op beginnersweb.nl. Ze helpen je je daar al te graag. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.