Ik ben benieuwd of het mogelijk is om een UTP (RJ45) aansluiting doormiddel van een adapter WIFI te maken. Ik wil namelijk mijn netwerkprinter van HP draadloos maken en niet in mijn hub stoppen zodat ik dat apparaat overal kan neerzetten zonder kabeltjes te trekken. Weten jullie of dit mogelijk is voor geringe kosten en zo ja waar ik meer informatie kan vinden.
willekeurig accespoint pakken, en dan bridgen.
of denk ik te simpel ?
of denk ik te simpel ?
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
http://www.linksys.com/in...duct.asp?coid=28&ipid=358Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2005 @ 15:58:
Ik ben benieuwd of het mogelijk is om een UTP (RJ45) aansluiting doormiddel van een adapter WIFI te maken. Ik wil namelijk mijn netwerkprinter van HP draadloos maken en niet in mijn hub stoppen zodat ik dat apparaat overal kan neerzetten zonder kabeltjes te trekken. Weten jullie of dit mogelijk is voor geringe kosten en zo ja waar ik meer informatie kan vinden.
Officieel bedoeld voor Gaming consoles, maar gok dat het op een netwerkprinter ook werkt.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Ja, je denkt te simpel ik wil namelijk VANAF de printer geen draad naar de hub hebben vandaar.heuveltje schreef op zondag 15 mei 2005 @ 16:00:
willekeurig accespoint pakken, en dan bridgen.
of denk ik te simpel ?
Ik wil inderdaad zoiets dergelijks hebben kan er alleen niet uit opmaken of dit rj45 aansluitingen bevat?THW Arie schreef op zondag 15 mei 2005 @ 16:03:
[...]
http://www.linksys.com/in...duct.asp?coid=28&ipid=358
Officieel bedoeld voor Gaming consoles, maar gok dat het op een netwerkprinter ook werkt.
ja dat heeft ie, cat5
But then again, I could be wrong..
Zit erop anders gaat niet lukken om je game console aan te sluiten, Werkt goed dat ding en ja je kunt je netwerk printer, pc, laptop er ook op aansluitenVerwijderd schreef op zondag 15 mei 2005 @ 16:07:
[...]
Ik wil inderdaad zoiets dergelijks hebben kan er alleen niet uit opmaken of dit rj45 aansluitingen bevat?
nee vanaf je printer heb je een draad naar dat APVerwijderd schreef op zondag 15 mei 2005 @ 16:06:
[...]
Ja, je denkt te simpel ik wil namelijk VANAF de printer geen draad naar de hub hebben vandaar.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()